Director la ANPC, catre magazinele online: Daca firmele de curierat nu fac fata, poate ar trebui sa va faceti propriile firme de curierat sau sa apelati la firme care fac la timp livrarile respective Magazinele online ar trebui sa promita clientilor un interval de livrare pe care il pot onora, in caz contrar fiind indicat sa schimbe firma de curierat cu care lucreaza sau sa isi faca propria firma de curierat, a spus Paul Anghel, director in cadrul ANPC, invitat la o dezbatere organziata de Asociatia Romana a Magazinelor...
Cum poti eficentiza campaniile de marketing cu ajutorul telefoanelor mobile Din ce in ce mai multi utilizatorii online se conecteaza prin intermediul telefoanelor mobile. Pentru a tine pasul cu acest comportament, firmele trebuie sa-si regandeasca strategia privind campanile de marketing. Pentru ca marketingul in viitor va fi din ce in ce mai axat pe mobil, brandurile trebuie sa-si reconsidere abordarea lor traditionala in evaluare. Google...
Un incubator de startupuri al Google lansează Uptime, o aplicatie pentru continut video cu mai multe functii social media Un incubator de startupuri al Google, Area 120, a lansat o aplicatie prin care utilizatorii pot urmari continut video impreuna cu prietenii, reactionand prin emoji-uri. Uptime este disponibila, in prezent, doar pe sistemul de operare iOS, ale Apple, nu si e Andoidul dezvoltat de Google, un lucru neobisnuit pentru o aplicatie a aceluiasi Google, remarca...
Google si brandul de haine Levi's vor lansa anul acesta o geaca inteligenta Google a anuntat ca va lansa in toamna o geaca inteligenta a carei constructie permite interactionarea cu anumite tipuri de gadgeturi, scrie News.ro. Lansarea face parte din proiectul Jacquard prin care Google vrea sa realizeze materiale textile tactile, care ar putea sa functioneze similar ecranelor dispozitivelor mobile. Levi's Commuter Trucker, cum se numeste geaca inteligenta...
Aplicatie pentru copii nevazatori si sistem inteligent care controleaza iluminatul stradal – printre castigatoarele hackathonului Innovation Labs, din Cluj-Napoca Programul de preaccelerare Innovation Labs a anuntat 8 echipe castigatoare castigatoare ale Hackathonului din Cluj-Napoca, ce a avut loc in acest weekend la Impact Hub Cluj-Napoca. Dupa 24 de ore de concentrare, imaginatie, munca si mentorat, cele mai bune echipe au fost selectate pentru a intra in etapa de pre-accelerare organizata in Cluj in urmatoarele...
Radu Craciun, despre „nebunia” Snapchat: Pare sa fie de 10 ori mai scumpa ca Facebook, Yahoo sau Google, raportat la vanzari Aplicatia Snapchat starneste si acum mirarea multor economisti, dupa listarea la bursa pornind de la o valoare de piata de aproape 24 de miliarde de dolari. Economistul Radu Craciun, presedintele BCR Pensii, incearca sa explice, vineri, pe blogul sau, cum acest startup american, fara profit, infiintat in 2011, stareste aceasta "nebunie" in randul investitorilor. Radu...
Comportamentul consumatorului online. Plus 4 factori cheie care te ghideaza in raporturile cu acestia Pe viitor tendinta consumatoriilor este sa aiba acces la servicii si produse la orice ora si in orice moment fara sa se deplaseze sau sa astepte. Odata cu avansul tehnologiei acestia au acces la un volum foarte mare de informatii iar retailerii vor fi nevoiti sa fie omniprezenti pentru a satisface nevoile cumparatorilor si pentru...
Care sunt factorii ce determina ca veniturile femeilor sa fie mai mici decat cele ale barbatilor – studiu La nivel global, o femeie castiga in medie 100 de dolari pentru un corespondent de 140 de dolari in cazul unui barbat. In plus, femeile au sanse mai mici decat barbatii de a avea un loc de munca platit, numai 50% dintre acestea fiind in aceasta situatie, in timp ce la barbati procentul este de...
Un startup de servicii de big data in cloud intra pe piata din Romania, dupa investitii de 5 milioane de euro Bigstep, furnizor global de servicii de big data in cloud, a anuntat intrarea pe piata din Romania cu un portofoliu de servicii de bare metal cloud menite sa raspunda nevoilor de tehnologie performanta ale companiilor ce activeaza local. Fondatorul companiei face afaceri de mai multi ani la noi in tara si spune ca a investiti...
Generatia Millennials nu este deranjata de reclamele online dar nici nu interactioneaza cu ele Tinerii nu sunt deranjati de reclame, mai ales cand continutul lor e gratuit, dar nici nu interactioneaza foarte mult cu acestea. Consumatorii din grupele de varsta 18-35 de ani inregistreaza cele mai mari rate de acceptare ale reclamelor online, in special pe zona mobile, in jur de 50%. Insa din cauza numarului diversificat de ecrane...