Scrisoare catre Guvern: 5 organizatii din tehnologie cer sa nu fie impiedicata functionarea serviciilor de tip UBER Cinci organizatii non-guvernamentale si non-profit din domeniul tehnologiei au adresat o scrisoare deschisa Guvernului, prin care atrag atentia ca "tehnologia a avansat inaintea cadrului de reglementare" si asupra posibilelor schimbari legislative care ar putea impiedica serviciile noi de tip UBER. Iata textul scrisorii celor cinci semnatari – Smart Everything Everywhere, UrbanizeHUB, ETL Mobility Cluster, TechHub,...
TOPUL celor mai valoroase branduri din lume. Tehnologia conduce clasamentul Gigantii din tehnologie, Google, Apple, Microsoft, Amazon si Facebook, ocupa primele 5 pozitii in Topul BrandZTM 2017 al celor mai valoroase 100 de branduri la nivel mondial, dat publicitatii astazi de catre WPP si Kantar Millward Brown. Amazon inregistreaza cea mai mare crestere in valoare nominala dintre brandurile din Top 100, ajungand printr-un plus de...
Antreprenorul Vasile Armenean, Betty Ice: Suntem intr-un proces de evaluare, dar nu putem spune ca vindem firma Antreprenorul roman Vasile Armenean, care a creat brandul Betty Ice, spune ca a intrat intr-un proces de evaluare, fara a intra insa in negocieri pentru o vanzare a firmei sale, mai existand insa si varianta unei fuziuni sau chiar achizitii in piata de inghetata. "Nu e nimic nou, se intampla ce s-a mai intamplat si...
In lumea jucariilor: Antreprenor de la Cluj explica cum faci afaceri cu produse dedicate copiilor O afacere ce vinde online jucarii si produse dedicate copiilor, cu o experienta de peste 10 ani in piata, a aratat pentru StartupCafe care sunt avantajele si dezavantajele acestei nise, de cati bani ai nevoie pentru a dezvolta un business cu jucarii – ce presupune din punct de vedere logistic, care sunt cele mai populare...
Cate comenzi poate aduce motorul de cautare al unui magazin online Retailerii din fashion sustin ca pe baza cautarilor efectuate de cei interesati de domeniu, vanzarile le cresc cu 10-15%. Mai exact 25% dintre utilizatori apeleaza la posibilitatea de a cauta anumite produse prin motorul de cautare al magazinului online pe care a intrat. Astfel clientii ce apeleaza la functia de cautare ajung sa plaseze comenzi...
Infografic Cum a evoluat numarul afacerilor in Romania in ultimii ani In 2015 afacerile au crescut cu 8,9% fata de anul anterior, zona Bucuresti-Ilfov fiind regiunea care a inregistrat cele mai multe firme nou infiintate, potrivit unui studiu al Institutului National de Statistica. 38% din afacerile nou create au optat pentru activitati in domeniul comertului (38,2%), urmate, la mare distanta, de activitati in domeniul industriei, transportului...
Profilul fondatorului de startup-uri din Romania si rata de supravietuire a firmelor pe care le infiinteaza Intreprinderile nou create sunt infiintate de manageri care au un nivel de instruire preponderent liceal si universitar (55,0%), iar varsta acestora se regaseste majoritar in grupa 30-39 de ani (38,9%), arata un studiu al Institului National de Statistica. In anul 2015, proportia fondatorilor/managerilor intreprinderilor nou create, cu varsta mai mica de 30 de ani are...
INFOGRAFIC Ce cauta in online turistul roman – etapele parcurse de la intentie la destinatie Peste jumatate din cautarile online efectuate de romani pe zona de turism sunt legate de destinatii, mai exact 54% si 21% sunt interesati de cazare, hoteluri si 14% de categoria zboruri. De altfel a crescut interesul romaniilor pentru biletele de avion, acesta zona inregistrand in 2016 o crestere de 28% comparativ cu 2015, potrivit unei analize...
eMAG cumpara firma de curierat Sameday Cel mai mare retailer online din Romania cumpara compania de curierat Sameday. Tranzactia vine la scurta vreme de la anuntul de delistare de pe Bursa a companiei de curierat. Care au fost argumentele sefului Sameday legate de delistare si cum motiveaza eMAG aceasta achizitie. In urma tranzactiei, Lucian Baltaru, CEO Sameday Courier, detine 20% din...
Care sunt zilele si intervalul orar preferate pentru cumparaturile online Comportamentul online si preferintele in materie de shopping sunt foarte dinamice si se schimba in acord cu trendurile din tehnologie, dar si in functie de factori externi punctuali (conditii meteo, sarbatori legale, etc). Specialistii in marketing online trebuie sa fie tot timpul pregatiti si sa isi cunoasca audienta astfel incat sa poata sa reactioneze mai...