Radu Craciun, despre „nebunia” Snapchat: Pare sa fie de 10 ori mai scumpa ca Facebook, Yahoo sau Google, raportat la vanzari Aplicatia Snapchat starneste si acum mirarea multor economisti, dupa listarea la bursa pornind de la o valoare de piata de aproape 24 de miliarde de dolari. Economistul Radu Craciun, presedintele BCR Pensii, incearca sa explice, vineri, pe blogul sau, cum acest startup american, fara profit, infiintat in 2011, stareste aceasta "nebunie" in randul investitorilor. Radu...
Comportamentul consumatorului online. Plus 4 factori cheie care te ghideaza in raporturile cu acestia Pe viitor tendinta consumatoriilor este sa aiba acces la servicii si produse la orice ora si in orice moment fara sa se deplaseze sau sa astepte. Odata cu avansul tehnologiei acestia au acces la un volum foarte mare de informatii iar retailerii vor fi nevoiti sa fie omniprezenti pentru a satisface nevoile cumparatorilor si pentru...
Care sunt factorii ce determina ca veniturile femeilor sa fie mai mici decat cele ale barbatilor – studiu La nivel global, o femeie castiga in medie 100 de dolari pentru un corespondent de 140 de dolari in cazul unui barbat. In plus, femeile au sanse mai mici decat barbatii de a avea un loc de munca platit, numai 50% dintre acestea fiind in aceasta situatie, in timp ce la barbati procentul este de...
Un startup de servicii de big data in cloud intra pe piata din Romania, dupa investitii de 5 milioane de euro Bigstep, furnizor global de servicii de big data in cloud, a anuntat intrarea pe piata din Romania cu un portofoliu de servicii de bare metal cloud menite sa raspunda nevoilor de tehnologie performanta ale companiilor ce activeaza local. Fondatorul companiei face afaceri de mai multi ani la noi in tara si spune ca a investiti...
Generatia Millennials nu este deranjata de reclamele online dar nici nu interactioneaza cu ele Tinerii nu sunt deranjati de reclame, mai ales cand continutul lor e gratuit, dar nici nu interactioneaza foarte mult cu acestea. Consumatorii din grupele de varsta 18-35 de ani inregistreaza cele mai mari rate de acceptare ale reclamelor online, in special pe zona mobile, in jur de 50%. Insa din cauza numarului diversificat de ecrane...
Cateva strategii pentru cresterea traficului organic la un magazin online Proprietarii si managerii magazinelor online mici nu sunt familiarizati cu SEO (optimizarea pentru motoarele de cautare) si cateodata aceasta poate parea dificiala si inutila. Cu toate acestea, optimizarea site-ului este una dintre cele esentiale tactici de marketing digital pentru vanzari. Iata cinci strategii SEO relativ simple, care va pot ajuta sa va atingeti obiectivele in...
Google lanseaza doua programe pentru startup-urile din Romania Google anunta disponibilitatea a doua programe pentru start-up-urile din Romania si restul tarilor din Europa Centrala si de Est: Launchpad Start si Campus Residency. Launchpad Start este un program de mentorat de o saptamana, dedicat start-up-urilor aflate la inceput. Campus Residency ofera stagii de sase luni de munca colaborativa si programe suport pentru startup-urile in...
O tanara din Bulgaria a castigat un premiu european de 20.000 euro pentru femeile-antreprenor O tanara din Bulgaria a castigat premierul Rising Innovators Award, in valoare de 20.000 de euro, instituit de Comisia Europeana pentru femeile-antreprenor cu varste sub 30 de ani, care au rezultate remarcabile in afacerile inovatoare. Kristina Tsvetanova este co-fondatoare si directoare a companiei austriece BLITAB Technology, care produce tablete pentru nevazatori. Tableta BLITAB, despre care...
Cate femei fac afaceri in Romania si in ce business-uri se implica Daca in anul 2008 s-au intregistrat aproximativ 38.000 de companii care aveau cel putin o femeie asociat sau administrator, in anul 2016 numarul acestora a depasit 48.000, ceea ce reprezinta 31,6% din cele 152.000 de firme nou inregistrate in Romania in anul 2016, potrivit unui studiu Creditinfo. Ce afaceri fac romancele. "Cele mai multe afaceri...
Care este costul amenintarilor cibernetice – pierderi de clienti si venituri pentru companiile mari si IMM-uri Mai mult de o treime dintre organizatiile care au experimentat o bresa de securitate in 2016 au raportat pierderi substantiale de clienti, oportunitati si venituri de peste 20%. Peste 50% din organizatii s-au confruntat cu o monitorizare publica mai atenta dupa ce au suferit o bresa de securitate. Operatiunile si sistemele financiare au fost cele...