#CumparaDeLangaTine, iniţiativa BT pentru susţinerea antreprenorilor, continuă în aplicaţia Tazz by eMAG Tazz by eMAG se alătură iniţiativei #CumparaDeLangaTine a Băncii Transilvania prin lansarea în aplicaţie a unei categorii cu acelaşi nume, pentru susţinerea antreprenorilor care fac parte, prin afacerile lor, din viaţa românilor. Pe lângă încurajarea vânzărilor, prin această lansare, BT şi Tazz by eMAG doresc să impulsioneze antreprenorii să se reinventeze prin promovare, mutarea...
Google a blocat sau eliminat peste 3 miliarde de reclame în 2020, pentru a preveni publicitatea înșelătoare În anul 2020, Google a blocat sau eliminat aproximativ 3,1 miliarde de reclame online care încălcau politicile sale și a restricționat în plus 6,4 miliarde de reclame, conform raportului anual al companiei privind siguranța în publicitatea online, care prezintă măsurile sale de a preveni publicitatea înșelătoare. 2021 marchează un deceniu de la lansarea raportului anual...
Sprijin pentru dezvoltatorii de aplicații: Google reduce comisioanele în Play Google a anunțat un sprijin major pentru dezvoltatorii de aplicații: va reduce comisioanele percepute aplicațiilor independente publicate în magazinul Google Play, pentru telefoanele cu sistemul de operare Android. Astfel, de la 1 iulie 2021, vor fi tăiate de la 30% la 15% comisioanele Google Play pentru primii 1 milion de dolari din veniturile obținute anual...
eToro se va lista pe bursă printr-o combinație SPAC Platforma online de tranzacționare bursieră eToro, folosită și în România de către micii investitori care vor să investească în acțiuni la nivel internațional, se va lista ea însăși la bursă printr-o combinție cu o companie de achiziții cu scop special tranzacționată pe bursă (SPAC). Practic, eToro va putea fi tranzacționată pe bursa americană Nasdaq în...
Un nou marketplace european de modă sustenabilă va intra în România. Zalando se uită deja după selleri locali Zalando, un marketplace care are aproape 39 de milioane de clienți, potrivit informațiilor companiei, va începe să vândă și în România ca parte a unei strategii de extindere pe alte opt noi piețe europene. Primul val de extindere, de anul acesta, anunță compania într-un comunicat, va acoperi Croația, Estonia, Letonia, Lituania, Slovacia și Slovenia. Urmează...
Peste 30% dintre români nu frecventează restaurantele din mall în contextul COVID-19: Studiu Pe fondul pandemiei, obiceiurile de consum s-au schimbat semnificativ în ultimul an, influențând, astfel, evoluția afacerilor din diverse zone de activitate. Dacă înainte de pandemie, doar 7% dintre oameni declară că nu mergeau niciodată la restaurantele din centrele comerciale, astăzi procentul a crescut la 32%, potrivit unui studiu despre comportamentul de consum al românilor privind...
Clubhouse oferă ajutor creatorilor de conținut pe platformă Clubhouse, aplicație audio de socializare folosită și în România, a lansat un program de accelerare în care va selecta creatori de conținut audio pe care îi va ajuta inclusiv financiar să dezvolte programe pe platformă. Programul Clubhouse Creator First a deschis o sesiune de înscrieri până pe 31 martie 2021, în urma căreia vor fi...
BestJobs: Majoritatea lucrătorilor români preferă companiile multinaționale Lucrătorii români nu prea vor să muncească în firme mici românești, ci își doresc mai degrabă să lucreze în companii mari, multinaționale sau la stat, relevă un studiu BestJobs, publicat luni. Principalele rezultate: Majoritatea respondenților (55,8%) își doresc să lucreze într-o companie privată în următoarea perioadă, în special într-una de talie mare, precum o multinațională....
[P] Containerele – solutia ideala pentru afaceri cu buget limitat Unul din trei oameni s-au gandit cel putin o data in viata lor sa-si schimbe statului de angajat cu cel de angajator sau de antreprenor. Antreprenoriatul vine si cu avantaje, dar si cu sezavantaje, dezavantajul principal reprezentandu-l investitiile initiale. Orice proiect de antreprenoriat prevede inainte de toate prezenta unei constructii in care sa se desfasoare...
Platforma online Stripe, deschisă de doi tineri de 20 și 22 de ani, a ajuns să valoreze 95 miliarde dolari în 11 ani Platforma de plăți online Stripe, prezentă și în România, a ajuns acum să valoreze 95 de miliarde de dolari, după 11 ani de când a fost fondată de doi tineri irlandezi, care aveau 20, respectiv 22 de ani pe atunci. Stripe a anunțat că a încheiat duminică o nouă rundă de investiții, de 600 de...