Agențiile de publicitate din România se pot înscrie într-o competiție lansată de aplicația chineză TikTok, care premiază cele mai bune campanii publicitare.
Înscrierile la competiția TikTok Ad Awards CE 2025 s-au deschis pe 9 iunie și se fac până pe 24 septembrie 2025. Campaniile pot fi înscrise AICI, prin selectarea țării.
În perioada 25 septembrie – 30 octombrie , juriul va evalua campaniile în scrise în competițe, iar între 27 octombrie – 11 decembrie 2025 va avea loc gala de premiere.
Competiția organizată de TikTok și dedicată brandurilor din Europa Centrală și de Est premiază campaniile publicitate creative și eficiente,construite pe abordarea „TikTok-first”. Noutatea ediției de anul acesta este categoria Greatest Impact, în care vor fi premiate campaniile care reușesc să mobilizeze cel mai eficient utilizatorii TikTok în jurul unor teme sociale importante.
Categorii de concurs:
- Greatest Creative - Premiază companiile care se remarcă printr-o abordare creativă a prezenței lor pe TikTok. Sunt evaluate aspecte precum folosirea strategică a momentelor de vârf plătite (paid peaks), acțiuni organice, rezultate de excepție pe întreg parcursul funnel-ului de vânzare și o prezență constantă pe platformă în spiritul „TikTok-first”.
- Greatest Impact - Premiază campaniile care au folosit într-un mod inovator potențialul TikTok pentru a combina creativitatea, implicarea comunității și inițiativele cu impact social real. Se evaluează atât forma, cât și scopul – storytelling-ul, ingeniozitatea și modul eficient de integrare a acțiunilor plătite și organice într-o singură campanie.
- Greatest Performance - Dedicată campaniilor orientate spre conversii, din partea inferioară a funnel-ului de vânzare, care au ieșit în evidență prin creativitate, abordare TikTok-first și strategii inovatoare.
- Greatest Branding - Pentru campaniile de branding deosebite, cu strategii inovatoare și creative, orientate TikTok-first, care au obținut rezultate excelente în partea superioară a funnel-ului de vânzare.
- Greatest TikTok - Premiul cel mare pentru cea mai bună campanie TikTok – cea care a valorificat creativitatea platformei prin idei inovatoare, o abordare TikTok-first, utilizarea inteligentă a produselor publicitare și atingerea obiectivelor de marketing în toate etapele funnel-ului. Va fi premiat brandul care s-a integrat perfect în comunitatea TikTok, s-a remarcat prin creativitate, a folosit trendurile, a inspirat, a adus bucurie și a creat un moment cultural unic pe platformă.
Toate campaniile înscrise la categoriile Greatest Creative, Greatest Impact, Greatest Branding și Greatest Performance vor fi luate automat în considerare și pentru premiul cel mare – Greatest TikTok.
Finaliștii TikTok Ad Awards vor primi un trofeu care simbolizează creativitatea și credite publicitare (ad credits) pentru a-și promova și mai eficient conținutul.
Fiecare campanie câștigătoare va primi și o insignă TikTok Ad Awards, ce poate fi utilizată în rețelele sociale, materiale de vânzări și prezentări. În plus, câștigătorii vor beneficia de un parteneriat media, „ceea ce va asigura promovarea succeselor lor pe canalele oficiale TikTok”.
Anul trecut au fost premiate 32 de branduri din Polonia, România și Cehia.