VIDEO Idee inovatoare românească, prezentată în competiția Ideas from Europe. Cum s-a descurcat această tânără pe scenă (corespondență din Estonia) 11 idei inovatoare au fost selecționate, joi, la Tallinn, în finala concursului Ideas from Europe, susținut de Uniunea Europeană. Ideile, prezentate la o sesiune de pitching în capitala Estoniei, abordează domenii de la apicultură până la producția de energie. România a fost reprezentată în semifinala de la Tallinn de un startup din domeniul medical, dar...
Șase români incluși de Google pe lista inovatorilor din Europa Centrala și de Est Creează galerii electronice cu arhive, luptă împotriva risipei de alimente, readuc la viață artă clasică și spun povești cu ajutorul noilor tehnologii – acestea sunt doar câteva dintre activitățile inovatorilor New Europe 100. Pe lista celei de-a patra ediții New Europe 100 din Europa Centrală și de Est se află și șase nume din România....
Am fost la Fab Lab Iași, laboratorul ideilor românești de afaceri tech Spațiul polivalent de lucru Fab Lab Iași funcționează ca o platformă care accelerează inovația și colaborarea în comunitatea tehnică din Iași. Potrivit lui Dan Zaharia, economist cu peste 15 ani de experienţă în management, vânzări şi dezvoltare imobiliară și inițiatorul Fab Lab Iași, laboratorul digital a apărut din dorința de a crea un spațiu dedicat...
6 moduri de a preveni atacurile cibernetice asupra firmelor Autorii atacurilor cibernetice consideră micile afaceri ținte vulnerabile și folosesc frecvent tehnici diverse pentru a profita de pe urma lor. Raportul Symantec pe 2016 privind amenințările din mediul online arată faptul că numărul de atacuri a crescut de peste două ori în perioada 2011-2015, fiind afectate peste jumătate dintre întreprinderile mici și mijlocii (IMM). Multe...
4 simptome ale unui mediu de lucru toxic în firmă Angajații din firme și implicit afacerile respective pot avea de suferit din cauza unui mediu de lucru toxic. Publicația americană pentru mici afaceri Inc.com enumeră 4 semne ale unui mediu toxic în firme, care ar trebui să-i alarmeze pe patroni. Un studiu făcut în America, în 2009, a constatat că 64% dintre participanți lucrau atunci...
De ce nu pot fondatorii să aducă schimbări propriilor firme. 3 competențe necesare Fondatorii de firme sunt vizionari perseverenți care percep oportunități și le captează rapid. De la companiile aeriene la automobile și de la televizoare la taxiuri, antreprenorii au ridicat o industrie după alta. Când sunt canalizate cu succes, aceste atribute reprezintă sângele vieții antreprenoriale. Din nefericire, atunci când fondatorii încearcă să aplice aceste abilități organizațiilor proprii nu...
LISTĂ: Cum poți să faci bani din aplicații de mobil Oamenii sunt tot mai dornici să cheltuiască mai mulți bani pe produse de telefonie mobilă. Cu toate acestea, monetizarea unei aplicații pare a fi încă un obiectiv greu de atins pentru o mulțime de producători. Dezvoltarea planului de generare de venituri pentru aplicațiile mobile înainte de crearea aplicației sau în primele sale etape este crucială...
Povestea unui antreprenor belgian care a venit în România pentru a cultiva “aur roşu”. Cât a investit şi câţi bani îi aduce preţiosul condiment La Berzovia se cultivă ‘aur roşu’ sau şofran, cel mai scump condiment din lume, acesta putând ajunge la peste 30.000 euro pe kilogram, în funcţie de calitate. Antreprenorul care se ocupă de plantaţia din comuna bănăţeană a venit din Belgia pentru a investi aici în agricultură. ‘Noi recoltăm manual şofranul, zi de zi. O floare...
Criptomonedele precum Bitcoin pot schimba piața freelancerilor Monedele virtuale și tehnologia blockchain pot revitaliza piața de freelancing, aceste servicii oferind tuturor părților un mod sigur și transparent de a desfășura afaceri online – scrie presa internațională. Bitcoin a apărut ca prima criptomonedă descentralizată din lume în 2009, iar din punctul de vedere al standardelor internetului, acest concept a trecut testul timpului, deoarece...
Firmă românească ce a dezvoltat un soft de personalizare a mesajului publicitar: Cele mai mari greşeli în campaniile de promovare Una dintre cele mai mari greşeli pe care le fac agenţiile şi companiile în campaniile de promovare este să nu ţină cont de preferinţele utilizatorilor. Doar că şi atunci când deţii date despre aceste preferinţe pot apărea probleme ce duc la cheltuieli uriaşe şi inutile, într-o campanie, susţine Adrian Enache, fondatorul unei agenţii de digital...