Gustări și electronice vândute în Uber: Startup-ul care profită de timpul petrecut de călători în mașini Un start-up din Statele Unite profită de timpul utilizatorilor Uber și vinde gustări și accesorii electronice (precum căști sau încărcătoare de telefon) în mașini, iar conducătorilor auto li se promite că își pot păstra 25% din vânzări. „În 2017, oamenii au petrecut aproximativ 2 miliarde de ore în mod colectiv în timpul utilizării unui serviciu...
Antreprenorii români au reușit cel mai mare progres din UE în domeniu, deși mor multe firme românești (raport) Corespondență din Austria: Românii au progresat cel mai mult din Uniunea Europeană la activitatea antreprenorială, deși în România se închid multe firme mici și mijlocii (IMM), relevă Raportul anual asupra IMM-urilor europene 2017/2018, prezentat, miercuri, la Graz, de Comisia Europeană și Președinția austriacă a Consiliului UE. În ultimele 12 luni, în privința activității antreprenoriale, România...
Startup-ul care vrea să transforme orice suprafață într-un “touchscreen” Un start-up britanic își propune să transforme orice suprafață, cum ar fi o masă de lemn, portiera unei mașini sau un perete de sticlă, într-o interfață de utilizator, fără a fi nevoie de butoane fizice sau de un ecran tactil. Aceasta este ambiția HyperSurfaces, o firmă din Londra, care s-a aflat în spatele software-urilor și...
Premii totale de 20.000 de euro pentru 6 startup-uri româneşti. Cu ce idei de afaceri vin acestea Biciclete din bambus, probe de ochelari prin realitatea augmentată, plante crescute cu aer, aplicații conversaționale pentru depresie și educație cu ajutorul teatrului și tehnologiei au fost ideile de afacere alese de juriu din cele 28 de echipe care au prezentat soluția lor în cadrul finalei Future Makers. Dintre cele 50 de echipe care au primit...
TechCrunch: Un român și-a făcut un startup de depistare a cancerului de prostată și a strâns finanțare de 4 milioane de dolari Un tânăr, care a studiat Calculatoare și Matematică Aplicată la Universitatea Spiru Haret din București, și-a făcut un startup ce oferă pachete de depistare a cancerului de prostată în SUA și a obținut o investiție de 4 milioane de dolari, potrivit publicaței americane TechCrunch.com. Runda de investiții a fost acordată de Accomplice, un fond de...
“Netflix” cu finanțare de la utilizatori: Un start-up strânge bani pentru filme și seriale și împarte profitul cu abonații Startup-ul britanic din industria divertismentului Bombay Sour a creat o platformă de streaming video pe care abonații vor putea investi în viitorul conținut. Platforma, descrisă ca fiind un „crowdfunded Netflix”, folosește tehnologia din spatele criptomonedelor — blockchain pentru a permite utilizatorilor să finanțeze proiecte pilot înainte ca acestea să ajungă pe TV sau pe alte...
Un startup cu vinuri: Cum se construieşte o afacere nouă într-o piaţă dominată de jucători cu tradiţie O afacere de familie a mizat pe producţia de vinuri, pe o insulă italiană, unde mari jucători cu tradiţie în domeniu sunt greu de depăşit. Diversificarea afacerii şi turiştii care caută experienţe deosebite aduc acestui business venituri de pste 3,5 milioane de euro pe an. În urmă cu zece ani, o familie din Arzachena, o...
Cel mai mare hub din lume WeWork primeşte o finanţare de 3 miliarde de dolari Lanţul de spaţii de colaborative (hub-uri) primeşte o finanţare de 3 miliarde de dolari de la fondul de investiţii japonez Softban şi devine cel mai mare startup din Stetele Unitle, la o evaluare de 42 de miliarde de dolari, depăşind Airbnb sau SpaceX. WeWork este un lanţ de spaţii colaborative – unde antreprenori sau afaceri...
4 lecții de viață de la un antreprenor de succes Povestea lui Adam Stone și a companiei lui pare succesul ca la carte: planuri clare, strategie și o piață pe care o știa și o înțelegea. Dar au fost multe obstacole, multe variabile, multe necunoscute și hârtoape care l-au dat mulți pași înapoi și care i-au pus construcția în pericol. Acum, după ce a trecut...
Rap și antreprenoriat cu Deliric: De la un magazin de haine cu 3 modele de tricouri, la afaceri de 1 milion de euro Genul muzical hip-hop s-a dezvoltat începând cu anii ’70 în New York și a modelat în multe moduri cultura, influențând domenii precum industria modei. Pe lângă genul muzical pe care îl abordează, mulți rapperi mai au ceva în comun — antreprenoriatul, iar afacerile lor ajung în tot felul de domenii precum moda, sportul, băuturile racoritoare sau...