Când Amazon a deschis primul Amazon Go - magazinul fără casieri, care încasează automat banii de clienți - acum aproape un an, fondatorul unui start-up din Israel a simțit că produsul său e mai aproape de a fi adoptat. "Toată lumea credea că suntem pe jumătate nebuni când am vorbit despre inteligența artificială în supermarket", a spus Gidon Moshkovitz, CEO-ul startup-ului Tracxpoint, care dezvoltă un coș de cumpărături inteligent.
"Știrile despre Amazon Go ne-au demonstrat că ideea noastră e pe calea cea bună", a spus antreprenorul, citat de publicația locală Haaretz.
În loc să se bazeze pe o serie de camere și senzori dispuși pe tot cuprinsul unui magazin pentru a urmări cumpărătorii și produsele, startup-ul dorește să ușureze acest proces echipând coșul de cumpărături cu tehnologia necesară.
- Citește și Cum funcționează primul magazin fără casieri
Diferența dintre coșurile tradiționale de cumpărături și cele produse de Tracxpoint creierul instalat pe acestea: patru camere montate pe părțile laterale ale coșului identifică automat tot ceea ce cumpărătorul așează în el, notează numele produsului și îl adaugă la factura finală.
De asemenea, dacă utilizatorul se răzgândește și elimină un produs, coșul recunoaște acțiunea și elimină produsul de pe factură. În loc să aștepte la casa de plată, cumpărătorul pleacă pur și simplu pe ușă cu tot ce a plătit deja.