Magazinul online de haine, încălțăminte și accesorii Fashion Days a anunțat, miercuri, data oficială la care organizează campania de Black Friday 2024 și promite reduceri de până 80%.
Astfel, magazinul online va organiza campania de Black Friday 2024 în perioada 4 - 10 noiembrie, a anunțat Cristina Pîrjol, manager general Fashion Days, la o conferință de presă la care a participat și StartupCafe.ro. În total, vor fi peste 100.000 de produse la reducere.
„Discounturile sunt calculate din cel mai mic preț din ultimele 30 de zile. Este o informație foarte importantă pentru cumpărători și pentru toată lumea care probabil se gândește că 80% este un discount mare”, a spus managerul general al magazinului online de fashion.
„Anul acesta stocul este de peste 2 milioane de produse. Totalul produselor cu reducere (total discounted value) este de peste 250 de milioane de lei”, a mai spus Cristina Pirjol.
Compania se așteaptă la 320.000 de comenzi plasate de clienți, pe parcursul întregului eveniment și la vânzări de 157 de milioane de lei, o creștere de 15% față de 2023. De asemenea, estimează că vor fi peste 700.000 de produse comandate.
„Coșul mediu de cumpărături este asemănător cu cel de anul trecut, undeva la 450 lei și prețul mediu per produs în jur de 225 lei”, a mai spus managerul general al Fashion Days.
Câteva exemple de produse:
- Ghete - prețuri începând de la 99 lei
- Jeans - prețuri începând de la 79 lei
- Jachete - prețuri începând de la 79 lei
- Hanorace - prețuri începând de la 49 lei
- Pulovere - prețuri începând de la 39 lei
- Sneakers - prețuri începând de la 79 lei
Câți desgineri români sunt pe platforma Fashion Days
Cristina Pîrjol a declarat pentru StartupCafe.ro că pe platforma Fashion Days sunt în jur de 100 de designeri români, dar nu toți vor intra în oferta de Black Friday.
„Puțin peste 30 dintre designeri (n.r. vor intra în ofertă). Pentru ei, marginile nu sunt foarte mari și atunci, un discount suplimentar față de oferta pe care o au în mod curent nu le-ar putea permite să aibă un nivel de profitabilitate pe care și-l doresc. Sunt foarte mulți desgineri de îmbrăcăminte, avem și de încălțăminte, și de bijuterii și accesorii, genți”, a spus managerul Fashion Days, completând că în jur de 5% din business este generat anual de designerii români.
În secțiunea Romanian Corner din aplicație sunt atât designeri din România, cât și din Bulgaria.
Amintim că Fashion Days a fost fondat în anul 2008 de către doi antreprenori elvețieni: Jan Vichr și Markus Okumus. În 2015, magazinul online a fost preluat de eMAG (brand operat de firma Dante International).
eMAG și Fashion Days se află acum în portofoliul fondului de investiții sud-african Naspers, alături de alte afaceri online care operează în România: OLX, Autovit.ro, Storia etc.