In perioada 17-20 noiembrie 2016, vanzarile online realizate prin intermediul platformei de marketing afiliat Profitshare cu ocazia sarbatorii de reduceri Black Friday au depasit pragul de 10 milioane de euro (fara TVA), potrivit platformei, care are peste 200 de magazine inscrise.Peste 5.000 de afiliati din cadrul Profitshare au generat in cele trei zile de Black Friday 2016 un numar de 80.430 de comenzi, cu 43% mai mult decat in perioada similara din 2015. Cele mai multe comenzi au fost inregistrate vineri, 18 noiembrie, intre orele 8.00-9.00 dimineata, in numar de 13.586 dintre care 15% au fost generate prin intermediul unui dispozitiv mobil. De asemenea, in doar 72 de ore, afiliatii din Profitshare au generat 3 milioane de click-uri catre ofertele magazinelor online din platforma, au mai anuntat reprezentantii Profitshare.
In ceea ce priveste valoarea tranzactiilor online realizate prin intermediul Profitshare, aceasta a fost cu 40% mai ridicata fata de perioada similara a anului trecut. Vineri, 18 noiembrie 2016, a fost ziua cu cele mai multe tranzactii, fiind inregistrate peste 90% din vanzarile totale. Categoriile preferate de romani pentru aceasta editie de Black Friday au fost electrocasnicele, telefoanele mobile, produsele IT, moda si frumusete, carti si jucarii.
”Marketing-ul afiliat devine un canal de vanzare relevant pentru multe companii, si nu doar cu ocazia unor sarbatori importante asa cum este Black Friday, dar si pe parcursul anului. Masuram impactul pe care il aducem clientilor nostri in termen de produse vandute, trafic sau notorietate constant si venim cu solutii si sfaturi acolo unde este cazul.”, mentioneaza Claudiu Farcas, Manager Profitshare.
De la inceputul anului trecut, platforma Profitshare este disponibila si in Bulgaria, iar valoarea vanzarilor realizate pana in prezent pentru magazinele bulgaresti a depasit deja pragul de 6 milion de euro (12 milioane leva). Urmatoarea editie Black Friday din Bulgaria va avea loc 25 noiembrie 2016.
In Romania, printre clientii Profitshare se numara companii precum eMAG, Fashion Days, Flanco, Epiesa.ro, Libris, Fashionup.ro, Banca Transilvania, Provident, Quickmobile sau Carturesti. Platforma Profitshare este detinuta de agentia de publicitate Conversion Marketing, alaturi de Conectoo, unul dintre principalii furnizori de servicii de e-mail marketing din Romania.