Conţinutul creat sau modificat cu ajutorul inteligenţei artificiale va fi marcat pe Facebook şi Instagram cu alte etichete decât cele de până acum, după ce Meta a decis să le modifice, potrivit News.ro.
Compania lui Zuckerberg a decis modificarea etichetelor folosite pentru evidenţierea posturilor care includ conţinut generat sau modificat cu ajutorul IA.
În loc de „Made with AI”, ca până acum, pe aceste etichete scrie acum „AI info”. Meta spune că a luat această decizie deoarece vechile etichete „nu s-au ridicat la aşteptările oamenilor şi nu au oferit întotdeauna suficient context”.
Gigantul american a început să folosească etichete pentru conţinutul realizat cu ajutorul inteligenţei artificiale în luna aprilie.
Aceste etichete se bazează pe ceea ce Meta numeşte „standardele industriei” de identificare a conţinutului alterat folosind AI-ul.
Recent, însă, aceste etichete au stârnit furia fotografilor, inclusiv a unora celebri, după ce fotografiile acestora au fost marcate ca fiind create cu inteligență artificială din cauza unor modificări simple făcute în Photoshop.
Acesta pare să fi fost motivul concret pentru care gigantul american a decis să schimbe formularea din cadrul etichetelor pentru conţinutul realizat cu ajutorul inteligenţei artificiale.