Clienții pot face banking cu OTP Bank România până în 28 februarie, ora 12.00. Cardurile OTP funcționează până în 1 martie, ora 21.30.
Banca Transilvania și OTP Bank România anunță proactiv informații de interes pentru clienții OTP Bank România privind accesul la serviciile și produsele OTP Bank în perioada 28 februarie – 2 martie 2025. În perioada respectivă se desfășoară operațiuni tehnice privind fuziunea celor două bănci.
Preocuparea Băncii Transilvania și a OTP Bank este ca migrarea să aibă impact cât mai redus asupra clienților.
Detalii despre accesul la servicii și produse:
- 28 februarie (ora 12.00) este data până la care clienții vor putea face banking cu OTP Bank România, în unități sau prin aplicații.
- 1 martie (ora 21.30) este data până la care vor funcționa cardurile OTP Bank România.
- Începând cu 2 martie (ora 7.00), clienții OTP Bank România vor putea folosi cardurile Băncii Transilvania care le înlocuiesc pe cele de la OTP Bank.
- Începând cu 3 martie, clienții OTP Bank România vor putea folosi serviciile și produsele Băncii Transilvania.
Recomandări BT pentru clienții OTP Bank România până la fuziune:
- Preluarea cardului BT: în cazul în care nu ați făcut-o deja, vă așteptăm cât mai repede pentru preluarea cardului BT care va înlocui actualul card OTP Bank. Acesta poate fi ridicat de la sucursala sau agenția BT/OTP Bank la care vă așteaptă deja, pe care o puteți afla în mai multe moduri.
- Activarea cardului BT la oricare dintre bancomatele Băncii Transilvania.
- Asigurarea de numerar, în cazul în care aveți nevoie în noaptea de 1/2 martie 2025, în intervalul 1 martie, ora 21.30 – 2 martie, ora 7.00.
- Vigilență maximă la toate mesajele primite în această perioadă. Există riscul ca persoane rău intenționate să încerce să imite comunicarea BT/OTP Bank România prin diferite canale, pentru posibile fraude.
Detalii Contact Center & Customer Care BT: 0800 800 881; 0264 308 014; otp@btrl.ro – non-stop, cu consultanță în română, engleză și maghiară.
Articol susținut de Banca Transilvania.