Proiect sprijinit de :

Parteneri:
Cele 6 puncte-cheie in care o firma poate castiga increderea clientilor Increderea clientilor, unul dintre cele mai importante elemente ale unei afaceri, poate fi castigata de catre o firma, daca reuseste sa isi imbunatateasca 6 parametri-cheie, scrie publicatia de antreprenoriat Small Business Trends.
Importanta dispozitivelor mobile in comertul online: De ce trebuie sa tii cont in optimizarea site-urilor Prea putine magazine online tin cont in Romania de faptul ca o mare parte din cumparaturi se realizate de pe telefon. Solutia este insa simpla: pentru a reusi o achizitie fara batai de cap pentru utilizator si cu un feedback pozitiv din partea lui, site-urile trebuie optimizate. Cand nu se poate realiza acest lucru, se poate lua in calcul o refacere a intregii infrastructuri. Desigur, aceasta schimbare implica anumite costuri, dar pe termen lung vor fi amortizata, arata o analiza realizata de agentia de marketing online Today's.
Small Data: Indicii marunte care scot la iveala tendinte de masa Cum un pantof de sport uzat, descoperit in casa unui pusti de unsprezece ani din Germania, a dus la incredibila revenire pe piata a companiei LEGO?  Cum un magnet descoperit pe un frigider din Siberia a revolutionat un supermarket din SUA? Cum felul in care intrau oamenii intr-o biserica din Roma a ajutat la modernizarea parcurilor tematice Disney?Comanda cartea la GiftBooks.roAlte carti interesante la giftBooks.ro
Infografic Studiu: 74% din firmele romanesti se promoveaza pe retele sociale. Facebook, cea mai utilizata Aproape trei sferturi dintre firmele din Romania foloseau retelele sociale pentru promovare, in anul 2015, Facebook fiind cel mai intens utilizata, releva un studiu efectuat de compania de consultanta EY Romania. Analiza, facuta publica miercuri, se bazeaza pe date colectate in perioada 3-20 noiembrie 2015 de la 270 de reprezentanți ai unor companii importante din România.
Ghidul culorilor in afaceri: Ce le spune clientilor logoul firmei tale Logoul firmei tale le transmite potentialilor clienti si parteneri de afaceri primele impresii despre serviciile si marfurile pe care le vinzi. Culoarea emblemei poate transmite optimism, seriozitate sau forta, spun specialisti americani in psihologia designului de logo.
Tranzactie pe piata locala de email marketing: Newsman preia o parte din business-ul AnyMedia si vrea sa ajunga la afaceri de 1 milion de euro in acest an Jucator in piata locala de email marketing, Newsman a preluat platforma de email marketing a companiei de servicii online AnyMedia, care, totodata, devine principalul furnizor de SMS pentru aceasta. Piata locala de email marketing are un potential de peste 5 milioane de euro, iar Newsman detine aproximativ 10% din piata, potrivit estimarilor companiei.
Cum arata Valentine's Day pe Internet: Care au fost cele mai populare cautari pe Google Cand vine vorba de cei mai cautati termeni pe motorul de cautare Google, lista acestora incepe in felul urmator: cadouri pentru el sau cadouri pentru ea si continua astfel cadouri ziua indragostitilor, cadouri pentru iubit, cadouri pentru iubita, cadouri personalizate, cadouri ziua indragostitilor pentru el si cadouri ziua indragostitilor pentru ea. In comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, popularitatea dispozitivelor mobile - cele mai populare fiind smartphone-urile - a crescut cu pana la 14%, arata o analiza realizata de agentia de marketing online Today's.
PROMOVAREA PE INSTAGRAM: ce trebuie sa stii inainte de a investi si exemple de succes Aproape 400.000 de romani folosesc Instagram, dintre care peste 230.000 au fost activi doar in luna decembrie a anului trecut. Interactiunea lor cu continutul publicat este la cote ridicate: 1,8 milioane imagini publicate de romani au inregistrat peste nouazeci de milioane de like-uri. Nu-i de mirare, asadar, ca specialistii in marketing online vorbesc tot mai des de integrarea Instagram in strategiile de marketing online. Despre cum sa te promovezi, am vorbit cu Robert Katai, specialist in marketing online si fondator al Instagramology.ro, site dedicat retelei si strategiilor de comunicare vizuala.
STATISTICI Un studiu arata ce rezultate aduce promovarea video online si ce clipuri sunt eficiente Tot mai multe companii incep sa-si promoveze produsele si serviciile prin intermediul clipurilor video, de la tutoriale si “how-to” pana la prezentari de produse. Un studiu arata ca 88% dintre companiile intervievate considera ca acest segment este o parte importanta din strategia de promovare.
Facebook schimba algoritmul de afisare a postarilor din News Feed Intr-un articol publicat pe blogul companiei, Facebook anunta noi modificari la algoritmii de livrare a statusurilor publicate atat de prieteni, cat si de paginile carora utilizatorii le-au dat Like. Mai exact, compania anunta ca, astfel, urmareste sa ofere continut relevant utilizatorilor, cu care acestia sa interactioneze.
VIDEO ​Ad-pocalipsa si generatia care iese din raza de actiune a reclamelor O intreaga generatie de consumatori e pe cale sa iasa din plaja de expunere la reclamele propagate prin mass-media, pe masura ce programele de blocare a publicitatii pe site-uri se dezvolta tot mai sofisticat - atrage atentia Institutul Reuters, in raportul ”Predictii in jurnalism, media si tehnologie 2016”.
Trei lucruri de care ar trebui sa tii cont daca iti promovezi afacerea prin bannere publicitare Formatele publicitare din prezent nu mai seamana foarte mult cu cele din urma cu doua decenii. In prezent, exista mii de moduri de a configura bannere, de la dimensiuni si design la modalitatea de plata si mediul de afisare, arata o analiza a RTB House.
Cele mai importante tendinte in publicitatea online, in 2016 Unul dintre domeniile cu cea mai mare miza in acest an va fi zona de mobile, pentru ca oamenii vor cumpara tot mai mult prin intermediul smartphone-urilor, iar promovarea va fi realizata prin campanii gandite special pentru astfel de medii, arata o analiza realizata de agentia de marketing online Today's.
​ANALIZA Cat costa promovarea video, de ce sa investesti si cu cine sa lucrezi In ultimii ani, odata cu cresterea masiva a retelelor de tip YouTube si a continutului video, tot mai multi specialisti in marketing recomanda promovarea video. De la clipuri de prezentare, la virale, de la continut pentru site-ul afacerii la continut ce, odata “urcat” pe YouTube, iti poate aduce clienti, despre toate acestea, am stat de vorba cu doi specialisti in marketing, Vlad Popovici, managing director Kubis Interactive, si Valentin Vacarus, managing director al agentiei de publicitate Godmother si partener in Voodoo Video, agentie specializata pe continut video.
Calendar.Programul sesiunilor de Certificare Google in Romania: Certification Academy Google Partners Online Academy anunta inceperea cursurilor de certificare, destinate persoanelor care doresc sa isi dezvolte cunostintele despre instrumentele de promovare prin Google Platforma ofera gratuit traininguri online despre Google AdWords, Google Analytics, Google Video Advertising si Google Mobile Advertising.
2Performant Network lanseaza pe piata din Romania o agentie de performance marketing si estimeaza un management de bugete de media de peste 3 milioane de euro pentru acest an Compania 2Performant Network S.A., care detine si platforma 2Parale, lanseaza Edge, agentie full-service de performance marketing si estimeaza in acest an un management de bugete de media de peste 3 milioane de euro si o cifra de afacere de 400.000 euro.
​BUNE PRACTICI E-mail marketing: cinci reguli pentru ca newsletterul tau sa dea rezultate Una dintre cele mai mari companii specializate pe e-mail marketing, a realizat o lista de bune practici adaptate la tendintele din 2016, pentru a creste eficienta promovarii prin newsletter. De la design, la optimizare pentru mobil, iata ce trebuie sa iei in calcul inainte de a trimite urmatoarea serie de e-mail-uri catre clientii tai.
5 pasi prin care poti castiga loialitatea clientilor Daca nu reusesti sa iti faci clientii sa se bucure pe deplin de experienta achizitionarii produsului tau sau accesarii serviciilor oferite de tine, startup-ul tau n-are nicio sansa de supravietuire in ziua de azi, scrie entrepreneur.com. In special datorita tehnologiei si a vitezei cu care circula informatia, clientii au devenit din ce in ce mai pretentiosi, iar o afacere are nevoie de mai mult decat de loialitatea lor. Are nevoie de clienti care sa fie dispusi sa le promoveze brandul, in special in mediul online – retele de socializare sau forumuri.
Ghidul marketerilor pentru 2016: Optimizarea reclamelor video si a celor pentru ecranele mobile – o necesitate Predictiile acestui an privind mediul digital si canalele de comunicare evidentiaza nevoia de a optimiza reclamele video si pe cele pentru ecranele mobile, de a evalua oportunitatile televizoarelor conectate la internet si de a dezvolta continut de brand care sa inspire, arata agentia Millward Brown.
​INFOGRAFIC Cum ar trebui sa arate site-ul tau in 2016. Opt tendinte pentru noul an In ultimul an, tot mai multe recomandari ale specialistilor arata ca site-urile companiilor ar trebui redesenate, pentru a fi in ton cu necesitatile utilizatorilor. De altfel, pe langa agentiile specializate, inclusiv motoarele de cautare si retelele de socializare le recomanda designerilor sa gandeasca site-urile astfel incat efortul vizitatorului sa fie minim, informatia sa fie cat mai la indemana, iar numarul pasilor necesari pentru gasirea unui produs, serviciu sau pentru a efectua o plata sa fie cat mai mic.