Răzvan Tătaru
Publicis România a primit titlul de „Agenția Anului” în cadrul Galei de Premiere Internetics 2023, care a avut loc ieri, 28 noiembrie, în București, potrivit unui comunicat de presă transmis, miercuri, StartupCafe.ro.
Gala Internetics 2023 s-a desfășurat sub tema „Viitorul tău client”, a fost moderată de Andi Moisescu și găzduită de NORD Events Center by Globalworth, în București. Festivitatea de premiere a încheiat ediția cu nr. 23 a competiției și a premiat cele mai bune campanii interactive din ultimul an.
Agenția Publicis România a plecat cu 6 trofee obținute și o nominalizare, fapt pentru care a primit titlul de „Agenția Anului”. Totodată, cu 4 trofee obținute, OLX ONLINE SERVICES a fost numit „Digital Client of the Year”.
Internetics a premiat 15 agenții, dintre care Publicis România și Jam Session Agency ocupă primul loc (la egalitate de puncte, departajate în baza regulamentului în cursa pentru titlul "Agency of the Year"), locul 2 este ocupat de MRM, iar cel de-al treilea de Leo Burnett.
În topul clienților, OLX ONLINE SERVICES se află pe primul loc, în timp ce locul 2 este ocupat de HCL Online Advertising, iar cel de-al treilea, de Kaufland România.
Lista completă a câștigătorilor se poate găsi pe site-ul oficial.