Managerul general al magazinului online de haine Fashion Days a declarat, miercuri, că nu vede în mod direct platformele chinezești de comerț online cum sunt Temu și Shein, dar și aplicația Trendyol, lansată în Turcia și controlată acum de gigantul Alibaba, drept competitori.
Întrebată cum resimte aplicația de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii competiția cu Shein și Temu, platforme online chinezești care vin cu prețuri mici, Cristina Pîrjol, CEO-ul Fashion Days a declarat că acestea sunt „pe o altă piață” și au „altă nișă”.
„Nu aș spune că sunt o competiție a noastră direct pentru că noi nu avem produse care să aibă acel entry-price, acel preț de vânzare care este mic. Ei într-adevăr, iau cotă de piață”, dar sunt îndreptățiți, a spus Cristina Pîrjol, la o conferință de presă la care a anunțat și data oficială a campaniei de Black Friday organizată de Fashion Days în 2024.
CEO-ul Fashion Days susține că business-ul nu a suferit din cauza celor trei platforme de e-commerce care vin cu prețuri mici. „Nu-i vedem ca pe un competitor direct”, a continuat ea.
Despre Trendyol, care este tot mai prezentă cu campaniile sale de promovare în mediul online, managerul general al Fashion Days susține că are „o politică destul de agresivă”, inclusiv în ceea ce privește prețurile.
„Până la urmă ei au intrat în piață și vor să ia cotă de piață. Nu-i vedem neapărat ca un competitor direct, noi ne adresăm cumva unui segment puțin diferit, avem un preț de vânzare mediu de 225 de lei și un coș de cumpărături de peste 400 de lei”, a spus ea despre Trendyol.
Amintim că Fashion Days a fost fondat în anul 2008 de către doi antreprenori elvețieni: Jan Vichr și Markus Okumus. În 2015, magazinul online a fost preluat de eMAG (brand operat de firma Dante International).
eMAG și Fashion Days se află acum în portofoliul fondului de investiții sud-african Naspers, alături de alte afaceri online care operează în România: OLX, Autovit.ro, Storia etc.