Dacia Duster, Hyundai Tucson și Ford Kuga sunt printre cele mai căutate mărci și modele de mașini noi pe platforma online Autovit.ro, care a realizat un studiu potrivit căruia 36% dintre utilizatori caută în mod activ autoturisme noi.
Peste 50% dintre acești utilizatori sunt interesați de mașini cu o valoare de peste 15.000 EUR. Conform studiului desfășurat la nivel național, peste 50% dintre aceștia intenționează să achiziționeze un vehicul în maximum 12 luni.
„Aceste cifre demonstrează că Autovit.ro a evoluat dincolo de piața mașinilor second-hand, devenind una dintre destinațiile relevante atât pentru consumatorii interesați de achiziția de mașini noi, cât și pentru cei interesați de autoturisme rulate”, a declarat Andrei Dumuța, General Manager Autovit.ro. „Platforma noastră oferă acum o experiență completă, conectând cumpărătorii cu o gamă largă de opțiuni, de la mărci accesibile până la modele premium”.
Platforma susține că a înregistrat o creștere de aproximativ 11% a numărului de anunțuri pentru mașini noi în perioada ianuarie - septembrie 2024, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
În prezent, aproximativ 2.500 de oferte de mașini noi sunt listate pe platforma online, reprezentând circa 6% din totalul anunțurilor.
Dintre mașinile noi listate, aproximativ 12% sunt vehicule electrice, reflectând interesul crescând pentru mobilitatea sustenabilă. T
opul căutărilor este dominat de vehiculele cu motoare pe benzină și hibride, indicând o tranziție graduală către tehnologii mai ecologice.
Top 10 cele mai căutate mărci și modele de mașini noi pe Autovit.ro
Cele mai căutate mărci și modele de mașini noi pe Autovit.ro includ:
- Dacia Duster
- Hyundai Tucson
- Ford Kuga
- Mercedes-Benz G
- Mercedes-Benz S-Maybach
- Mercedes-Benz S
- Skoda Superb
- Skoda Octavia
- Kia Sportage
- Toyota C-HR
Prețurile mașinilor noi listate pe platformă variază semnificativ, de la modele accesibile precum Aixam Miniauto, la 6.300 euro, până la mașini de lux precum Ferrari Purosangue, la 772.000 euro.
Majoritatea ofertelor pentru autoturisme noi pe platforma online se regăsesc la mărci precum Mercedes-Benz, cu prețuri între 32.000 și 170.000 de euro, BMW - între 41.000 și 160.000 de euro, Ford - cu prețuri care pornesc de la 37.000 euro și ajung la 159.000 de euro, dar și Volkswagen, cu prețuri cuprinse între 31.000 și 61.000 de euro.
„Diversitatea ofertelor noastre de mașini noi, combinată cu instrumentele de căutare avansate și informațiile detaliate despre vehicule, face din Autovit.ro destinația ideală pentru orice cumpărător, indiferent de buget sau preferințe”, adăugat Andrei Dumuța.
Totodată, studiul care a inclus un eșantion de 1.175 de respondenți, a arătat că 42% dintre aceștia sunt interesați de soluții de finanțare pentru achiziția de vehicule, iar principalele criterii de achiziție sunt prețul, perioada de garanție și termenul de livrare.
Autovit.ro este o platformă online din România destinată vânzării și cumpărării de mașini noi și second-hand. Platforma susține că are peste 2,5 milioane de vizitatori lunar și peste 1.000 de dealeri auto care-i folosesc serviciile.