Banca digitală Revolut, care are circa 4,5 milioane de clienți în România, a clarificat că autoritățile române pot solicita suspendarea sau închiderea unui cont bancar iar compania financiară este obligată să se conformeze, scrie Profit.ro.
Aplicația financiară lansată la Londra, în anul 2015, de Nikolai Storonsky și Vlad Yatsenko, a informat asupra modificării unor termeni de utilizare, care urmeazî să intre în vigoare din luna septembrie 2025.
Deși această prevedere nu este nouă, Revolut clarifică acum că, dacă o instituție publică, precum ANAF sau alte organisme naționale, solicită în mod oficial măsuri împotriva unui cont, banca poate acționa fără notificare prealabilă către client.
„Secțiunea 24 a fost actualizată pentru a arăta clar că autoritățile locale ne pot cere să suspendăm sau închidem contul tău, iar noi va trebui să respectăm această solicitare”, a precizat Revolut, citat de Profit.ro.
Revolut funcționează în Uniunea Europeană pe baza unei licențe bancare emise în Lituania. La finalul anului 2024, s-a deschis sucursala din România a Revolut Bank UAB. Astfel, clienții din România au migrat la entitatea românească, primind IBAN românesc propriu Revolut.