Vloggerul american MrBeast, al cărui nume real este Jimmy Donaldson, a ajuns la 270 de milioane de abonați pe canalul său de YouTube, luând astfel „titlul” de cel mai urmărit youtuber din lume, potrivit BBC.
Americanul, care a ajuns la aproape 800 de videoclipuri postate pe YouTube, a devenit viral în 2017, cu un videoclip în care a numărat până la 100.000. Între timp, acest videoclip a ajuns la 30 de milioane de vizualizări.
Acum, MrBeast (26 de ani) a anunțat într-o postare pe X (Twitter) că a întrecut, ca număr de subscriberi, canalul indian de muzică T-Series, cel mai mare după numărul de urmăritori pe YouTube, având 266 milioane de abonați.
„În sfârșit, după 6 ani l-am răzbunat pe PewDiePie”, a scris creatorul de conținut pe contul său de X, postând și o imagine în care compară numărul lui de abonați de pe YouTube cu cel al T-Series. PewDiePie a deținut până în 2019 titlul de cel mai urmărit youtuber, fiind depășit atunci de canalul indian de muzică.
Amintim că MrBeast era deja vloggerul (persoană care creează conținut video independent) cu cei mai mulți abonați pe YouTube. În 2022, așa cum scriam pe StartupCafe.ro, el l-a întrecut pe PewDiePie. Topul de atunci nu includea și canale de YouTube colective, companii media, nici vedete (cântăreți, actori etc) care creează conținut pe platformă.
Jimmy Donaldson sau MrBeast este un YouTuber american, născut pe 7 mai 1998. El a început să posteze videoclipuri pe platformă în 2012, conform Wikipedia.
MrBeast este cunoscut pentru provocările video pe care le face și pentru premiile pe care le pune le bătaie. Câteva exemple sunt: Squid Game în viața reală, „supraviețuiește 100 de zile prins în capcană și câștigi 500.000 de dolari” sau pentru videoclipul în care a fost îngropat timp de 7 zile, la cererea sa.
MrBeast avea în 2023 o avere estimată la 54 milioane de dolari, conform Forbes.