Se fac înscrieri la o competiție internațională de creativitate dedicată agențiilor de media, experților în comunicare și advertiserilor, cu premii.
Înscrierile la competiția Golden Drum se fac AICI, până pe 21 august 2024.
Advertiserii, agențiile de media și experții în comunicare își pot înscrie, așadar, lucrările în competiția de creativitate. Premiile vor fi decernate în cadrul celei de-a 30-a ediții a Golden Drum Awards Show, pe 10 octombrie 2024, în Portorož, Slovenia.
Se acceptă înscrieri pentru toate lucrările difuzate, publicate sau implementate pentru prima dată între 22 august 2023 și 21 august 2024.
Înscrierile vor fi evaluate și jurizate de 56 de membri ai juriului din peste 30 de țări.
Anul acesta, festivalul introduce noua categorie B2B, în cadrul Secțiunii de Excelență în Afaceri Creative, oferind firmelor posibilitatea de a-și prezenta realizările în abordarea provocărilor dinamice din industrie. Categoriile din acestă secțiune cuprind o gamă de inițiative axate pe B2B, precum B2B Brand Re:Fresh, B2B Storytelling și altele.
Agențiile, advertiserii, clienții, casele de design/producție, companiile media și alți creativi din 42 de țări sunt invitați să își înscrie lucrările în șase secțiuni diverse: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Media Excellence Drum, Creative Business Excellence Drum și o secțiune specială, All Juries.
De asemenea, tinerii creativi sub 30 de ani pot participa la Competiția Young Drummers 2024.
Înscrierile se fac AICI, până pe 9 septembrie 2024.
Aceștia trebuie să creeze un poster sau o serie de postere pe tema „Nu poți scrie Slovenia fără cuvântul love, și de aceea trebuie să o iubești”.
Câștigătorul va primi un premiu în bani de 1.000 EUR și un permis de acces de delegat la cea de-a 30-a ediție a Festivalului Golden Drum. Toți autorii lucrărilor preselectate vor primi un permis de acces gratuit.