Packeta România, platformă digitală globală pentru comerțul online, adaugă 17 noi puncte de ridicare de colete prin lanțul de magazine de birotică și papetărie Diverta, potrivit unui comunicat transmis, luni, StartupCafe.ro.
Noile puncte din rețeaua Diverta vor facilita procesul de ridicare a comenzilor pentru clienții din marile orașe.
„Acest parteneriat nu înseamnă doar mai multe puncte pick-up, ci reflectă dorința noastră de a ne adapta la nevoile în continuă schimbare ale consumatorilor și de a îmbunătăți constant experiența de livrare. În contextul unui comerț online în continuă expansiune, oferirea de soluții logistice rapide și accesibile este esențială pentru a rămâne competitivi. Colaborarea cu Diverta ne permite să optimizăm procesele de livrare, să reducem costurile și să ne extindem în mod strategic, asigurând o experiență cât mai eficientă și plăcută pentru clienți”, a declarat Alexandr Jeleascov, Managing Director Packeta România.
Prin integrarea locațiilor Diverta în rețeaua de puncte pick-up Packeta, românii au la dispoziție mai multe opțiuni de ridicare a comenzilor, fără a fi legați de livrările la domiciliu. În același timp, magazinele online partenere Packeta au acum acces la un canal logistic mai extins, reducând costurile și oferind o experiență de livrare îmbunătățită.
Totodată, includerea magazinelor Diverta în rețeaua Packeta contribuie la reducerea timpilor de livrare și la optimizarea proceselor logistice.
Compania susține că și-a extins rețeaua de magazine online și selleri parteneri la peste 1.800, aproape dublu față de acum un an.
În plus, Packeta Group a investit în extinderea rețelei de puncte pick-up și în îmbunătățirea serviciilor oferite la nivel internațional. În prezent, Packeta Group susține că deține o rețea de peste 16.000 de puncte pick-up proprii, inclusiv peste 6.900 de lockere Z-BOX și peste 144.000 de puncte pick-up partenere și livrează colete pentru peste 49.000 de magazine online.