Lanțul de magazine Penny România, care are peste 6.500 de angajați, anunță, luni, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro, că a crescut venitul minim net la 3.584 lei lunar, incluzând salariu, bonuri de masă, tichete de sărbători și bonusuri de performanță cu grad mediu de îndeplinire.
Astfel, compania cu capital german mărește venitul minim net de intrare în firmă cu 13,48% față de 2023, pentru lucrătorii săi.
În plus, angajații primesc Penny România beneficii salariale pentru momentele importante din viețile lor, printre care 1 salariu mediu la nașterea unui copil, vouchere pentru rechizite, vouchere pentru scutece pentru nou-născuți, 3 salarii de bază brute în luna pensionării, a precizat rețeaua de magazine.
De asemenea, angajații primesc zile libere suplimentare față de pragul minim solicitat de autorități, care sunt acordate în funcție de vechimea în companie. De exemplu, pentru 10 ani petrecuți în companie, angajatul va beneficia de 27 de zile de concediu. Angajații primesc zile libere extra și pentru acțiuni de voluntariat, donare de sânge, ziua de naștere a angajatului, schimbarea domiciliului, căsătorie, decesul rudelor apropiate. Tăticii primesc zile libere la nașterea unui copil, dar și pentru cursul de puericultură, iar mămicile beneficiază de un număr de ore libere/lună pentru consultațiile prenatale.
De asemenea, angajații cu o vechime de peste patru ani sunt recompensați cu vouchere de vacanță. Valoarea voucherelor se calculează în funcție de numărul anilor petrecuți în companie. Un angajat care lucrează de peste 10 ani în echipa PENNY primește un voucher de 1.000 lei.
„La Penny, succesul pornește de la oameni și datorită lor suntem mai buni în fiecare an. Oferim un pachet amplu de beneficii pentru că ne dorim ca angajații și viitorii angajați să simtă că sunt recunoscuți, tratați și recompensați corect în echipa noastră. De aceea, facem constant eforturi pentru ca ei să aibă un loc de muncă sigur, în care se pot dezvolta și învăța unii de la alții. Ne dorim să rămânem competitivi pe piață cu o paletă cât mai variată de beneficii pentru nevoile lor”, a declarat Raffaele Balestra, CFO (director financiar) Penny România.
Rețeaua de magazine Penny aparține grupului german REWE și a deschis primul magazin pe piața din România încă din anul 2005. În prezent, lanțul Penny România cuprinde 381 magazine la nivel național și peste 6.500 de angajați. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași.