Agenții imobiliari din România sunt așteptați la „Accelerator Imobiliar”, un eveniment care va consta în discuții despre evoluția acestui domeniu, inovația susținută de inteligența artificială și despre vânzări printre altele, potrivit unui comunicat transmis, luni, StartupCafe.ro.
Cei interesați se pot înscrie gratuit AICI.
Evenimentul „Accelerator Imobiliar” va avea loc în data de 15 mai 2025, între orele 09:00 și 13:30, la Palas Mall, și va include o serie de prezentări și sesiuni de networking. Profesioniștii care vor să înțeleagă rolul AI și al psihologiei în promovarea, gestionarea și optimizarea activităților din real estate pot descoperi perspectivele actuale ale acestei industrii, spun organizatorii.
Alex Printz, co-fondator al evenimentului, vine cu o prezentare despre Generative AI și Agentic AI, explorând cum aceste tehnologii transformă domeniul imobiliar.
„Generative AI reprezintă o oportunitate unică pentru industria imobiliară, oportunitatea de a învăța din trecut și de a se transforma într-un sector de vârf al tehnologiei, în timp ce Agentic AI nu doar asistă profesioniștii din imobiliare, ci și gândește, planifică și acționează autonom pentru a încheia tranzacții, optimiza investițiile și maximiza randamentele. Este o tehnologie care învață și se adaptează în timp real, anticipând nevoile și optimizând fluxurile de lucru. Agentic AI va revoluționa inclusiv marketingul imobiliar prin identificarea cumpărătorilor cu intenție ridicată, personalizarea comunicării și optimizarea strategiilor de vânzare. Aceasta va transforma complet modul în care agenții imobiliari interacționează cu clienții”, a declarat Alex Printz, co-fondator al Acceleratorului Imobiliar.
Totodată, Răzvan Marinescu, co-fondator al Acceleratorului Imobiliar, va invita profesioniștii din imobiliare să descopere cum psihologia vânzărilor poate face diferența între succes și eșec. Tehnicile revoluționare pe care le va prezenta, de la vânzarea consultativă la profiling, vor oferi instrumentele necesare pentru o mai bună înțelegere a clienților și pentru a le câștiga încrederea.
Profiling-ul în vânzări este o tehnică revoluționară care transformă modul în care agenții imobiliari și nu numai înțeleg dar și abordează clienții. Agenții imobiliari care folosesc modelul de profiling pot adapta stilul de comunicare potrivit în funcție de personalitatea clientului.
Lucian Bele, fondator Immoflux CRM, va dezvălui cum inteligența artificială a fost integrată în cel mai inovator CRM imobiliar de pe piață.
Această demonstrație oferă o privire exclusivă asupra unor funcționalități care promit să revoluționeze modul în care agenții imobiliari relaționează cu clienții lor.
Mihai Mihalcea, expert în promovare online, va aborda modul în care o prezență constantă, autentică și relevantă în social media poate deveni un avantaj competitiv real pentru agenții imobiliari care își doresc să evolueze spre rolul de expert recunoscut în domeniu.
Evenimentul este susținut de Storia, platforma de imobiliare deținută de OLX.
„Ne dorim să fim aproape de profesioniștii din imobiliare nu doar prin instrumentele digitale oferite de Storia, ci și prin dialog direct, schimb de idei și susținerea unor inițiative valoroase precum Acceleratorul Imobiliar, prezentat de Alex Printz și Răzvan Marinescu, profesioniști dedicați evoluției industriei. Iașiul este o piață imobiliară dinamică, iar implicarea noastră în acest eveniment reflectă angajamentul de a înțelege mai bine nevoile locale și de a crea contextul potrivit pentru dezvoltare. Ne bucurăm să susținem această inițiativă și le mulțumim organizatorilor pentru oportunitatea de a fi parte dintr-un demers educațional cu impact real în industrie”, a declarat Monica Dudău, Head of Marketing Real Estate Europe OLX Group (Storia și OLX Imobiliare).