Grupul IT brazilian Stefanini, prezent și în România cu 1.500 angajați, va investi 350 milioane EUR la nivel global, până în 2027, în fuziuni, achiziții de companii și inteligență artificială, potrivit unui comunicat transmis, luni, StartupCafe.ro.
Grupul a avut venituri globale de 1,4 miliarde dolari anul trecut, susține Stefanini. La nivel global, acesta se va concentra pe consolidarea poziției sale în servicii și pe dezvoltarea acestora cu inteligență artificială.
De aceea, Stefanini și-a reorganizat portofoliul extins de servicii, îmbunătățit de AI, în șapte divizii de business și și-a reorganizat structura globală de marketing.
Cele șapte divizii de servicii și mărcile prin care sunt promovate sunt:
- Tehnologie cu marca Stefanini Technology
- Securitate cibernetică cu marca Stefanini Cyber
- Date și Analize vor avea două mărci: Stefanini Data & Analytics și Stefanini Woopi
- Tehnologie Financiară: Topaz, Orbitall și Saque e Pague
- Operațiuni cu mărcile Stefanini Operations și Next
- Producție și Lanț de Aprovizionare: Stefanini IHM
- Comerț și Marketing cu mărcile Gauge și W3haus
De asemenea, Guilherme Stefanini conduce acum noua structură de marketing a companiei. El a fost ales ca director global de marketing (Global CMO) în mai 2024 și a lucrat la reorganizarea echipei într-o operațiune globală, cu peste 100 de persoane.
Zona de social media, conținut și website va fi condusă de Rafael Macedo, Vicepreședinte Global al Operațiunilor de Marketing. Cu peste 21 de ani de experiență, Macedo a ocupat anterior funcția de CEO al W3haus, agenția de creație a Stefanini Group.
Pe de altă parte, activitățile de branding vor fi implementate prin noua divizie Global Brand Management. Această nouă divizie este condusă de Bibiana Lopez.
Executivul are 25 de ani de experiență în branding, marketing 360 și comunicare orientată spre rezultate. Anterior, a lucrat la Samsung în Marketing și ca strateg la agenții precum DM9DDB, Publicis, TBWA și Y&R.
Tania Herrezeel, fost director de marketing al Stefanini pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA), a preluat în acest an și funcția de director de marketing pentru emisfera nordică.
Stefanini în România
Grupul Stefanini, originar din Brazilia, are o prezență notabilă în România, având două birouri în București și în Sibiu, unde lucrează aproximativ 1.500 angajați. Aceștia oferă servicii de dezvoltare și mentenanță de aplicații, securitate cibernetică, platforma M365, infrastructură cloud și suport tehnic la distanță, spune compania.
Firma STEFANINI ROMANIA SRL a avut afaceri de 358,76 milioane lei în anul 2023, a înregistrat profit de 15,52 milioane lei și venituri totale de 363,84 milioane lei, potrivit datelor raportate la Ministerul Finanțelor.