Lanțul de magazine Froo, dezvoltat de grupul polonez Żabka, se extinde rapid în România în parteneriat cu antreprenorii locali, ajungând astfel la 100 de magazine deschise în 12 luni, potrivit unui comunicat transmis, joi, comunității antreprenoriale StartupCafe.ro.
De la intrarea pe piața românească, Froo a deschis un magazin la fiecare trei zile, având acum locații în București, Pitești și Constanța, atât în centrele orașelor, cât și în zone rezidențiale.
Magazinele multifuncționale combină produse alimentare de bază și preparate gata de consum cu conceptul Froo Bistro, care vinde cafea, gustări calde precum pizza, panini, produse de patiserie dulce, precum și produse sub marcă proprie.
Prin intermediul unui model de parteneriat de afaceri, persoanele fizice au posibilitatea de a-și administra propriul magazin Froo.
Compania spune că astfel antreprenorii locali beneficiază „de sprijinul deplin al unei echipe experimentate, al sistemelor și al proceselor”.
„Brandul sprijină activ și comercianții independenți existenți care aleg să își transforme magazinele în format Froo, oferindu-le acces la un concept dovedit și la un know-how operațional solid” - susține lanțul comercial. .
„În doar un an, Froo a ajuns la 100 de magazine. Este o etapă importantă care reflectă puterea ambiției noastre și dedicarea echipelor noastre excepționale din România și Polonia. Suntem recunoscători tuturor partenerilor și furnizorilor noștri care cred în misiunea noastră și cresc alături de noi. Deși suntem mândri de ceea ce am realizat, știm că acesta este doar începutul. Rămânem dedicați învățării, evoluției și construirii unei prezențe pe termen lung pe piața românească – a spus Anna Grabowska, EVP Żabka Polska, Managing Director Żabka International.
Froo sunt magazine de proximitate, echivalente cu magazinele Żabka din Polonia. Rețeaua Froo Romania este susținută de compania de logistică DRIM Daniel Distributie, o afecere de familie din România, pe care polonezii de la Żabka au cumpărat-o în anul 2024.