Startup-ul Kidprenor, care oferă o platformă online de educație antreprenorială pentru copii, primește o nouă finanțare de 50.000 EUR, potrivit unui comunicat transmis StartupCafe.ro.
Banii vin de la investitorul angel Adrian Istudor, cu afaceri în domeniul medical.
Fondatorii și-au propus ca anul acesta să dezvolte curricula cu noi module interactive și să implementeze sistemul de franciză, conform spuselor firmei.
„Investim în dezvoltarea programului, extinderea echipei de traineri și vânzări, precum și în lansarea de noi module educaționale precum folosirea Inteligenței Artificiale, Public Speaking și Canva, oferind copiilor competențe esențiale pentru viitor. În 2025, ne propunem să lansăm proiectul în franciză, un program pilot fiind deja implementat în colaborare cu un centru afterschool”, a declarat Valentin Maior, fondator Kidprenor.
Startup-ul Kidprenor a fost fondat în anul 2020 de Valentin Maior și Bogdan Nistorică, având misiunea de a forma o nouă generație de antreprenori români. Fondatorii vor să atingă pragul de 100.000 de copii care folosesc platforma în următorii 10 ani.
Prin platforma Kidprenor, copiii învață cum să creeze un plan de afaceri și care este drumul de la idee la execuție. Pe parcurs, ei dobândesc încredere în sine prin realizarea de proiecte și expunerea propriilor idei, devenind mai siguri în luarea deciziilor. Copiii pot învăța cum să-și gestioneze banii, să economisească și să investească inteligent, să lucreze în echipă și își dezvoltă gândirea strategică.
În plus, pentru părinți sunt organizate periodic webinarii în cadrul cărora pot afla cum să-și ghideze copiii pas cu pas pentru a-și lansa prima lor „afacere”.
De-a lungul celor cinci ani de activitate, peste 3000 de părinți au achiziționat materiale educaționale, respectiv cartea și caietul de lucru, peste 400 de copii au urmat cursurile online, iar pe lângă proiectele din cadrul cursurilor, o parte dintre aceștia și-au lansat propriile afaceri cu sprijinul formatorilor și al părinților.
Cursurile sunt organizate online, structurate pe grupe de vârstă (7-9 ani și 10-13 ani), iar la finalul fiecărui modul sunt incluse teste interactive pentru consolidarea cunoștințelor.
Din acest an, startup-ul spune că a introdus o platformă performantă, prin care a crescut zona de gamification, adică adăugarea elementelor de jocuri în procesul de învățare, și cu ajutorul căreia trainerii monitorizează dezvoltarea copiilor și trimit rapoarte părinților după cursuri.
Programul Kidprenor este parte din rețeaua globală KIDPRENEURS, care a sprijinit peste 250.000 de copii din întreaga lume să intre în lumea antreprenoriatului.