eMAG lansează un program prin care va livra comenzile sellerilor din Marketplace și pe piețele din Ungaria și Bulgaria, fără costuri suplimentare pentru aceștia, începând din luna mai 2023.
Astfel, prin programul Fulfilment by eMAG (FBE) cross-border, antreprenorii români vor putea să ajungă cu produsele lor pe cele două piețe vecine.
Prin acest serviciu, eMAG preia întreg procesul: de la recepție, depozitare, picking, împachetare, livrare, relații cu clienții sau retur.
Produsele livrate din depozitul din România înscrise în program vor fi livrate într-un singur colet, indiferent că este plasată de la eMAG sau de la un seller FBE.
Programul face parte dintr-un plan de investiții în logistică și tehnologie, care se ridică la peste 100 de milioane de euro, susține eMAG într-un comunicat transmis, joi, StartupCafe.ro.
În comuna Joița, județul Giurgiu, eMAG operează două hub-uri logistice, cu o capacitate de depozitare de 15 milioane de produse. Anul trecut, compania a investit 43 de milioane de euro în tehnologie și roboți, despre care spune care permit o capacitate de procesare de patru ori mai mare a comenzilor.
Totodată, investițiile în tehnologie pentru FBE au ajuns în 2022 la 3 milioane de euro.
În prezent, ecosistemul eMAG numără 54.000 de comercianți în România, Ungaria și Bulgaria, față de 42.000 câți număra anul trecut.