Un brand polonez de îmbrăcăminte vrea să intre în România și să deschidă magazine în sistem de franciză, potrivit unui comunicat transmis, vineri, StartupCafe.ro.
Diverse, brand de haine ce aparține companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor, precum și parteneri de franciză.
În Polonia sunt peste 149 de magazine Diverse în franciză, în Ucraina sunt 9 și în Belarus 4.
„În 2024, planul strategic vizează stabilirea de parteneriate de afaceri și extinderea rețelei de retail a diverse pe piețele din România, Bulgaria, Slovacia și Ucraina. Intenționăm să oferim și în aceste țări produse care să răspundă preferințelor și cerințelor clienților, contribuind astfel la succesul mărcii”, a declarat Olga Nosko, export manager al ETOS.
Printre beneficiile oferite în cadrul sistemului de franciză ale brandului sunt:
- Structura de plată întârziată - Partenerii beneficiază de un sistem de plată întârziată, permițând o amânare cu șase luni a plății pentru prima expediere de produse. Livrările ulterioare sunt plătite la un interval de trei luni.
- Design personalizat al magazinului.
- Prețuri flexibile - Partenerii au posibilitatea de a-și stabili prețurile.
- Configurare individuală a vânzărilor.
- Suport de marketing.
- Echipe de asistență dedicate.
- Acces la platforma B2B.
Cerințe pentru francizați
Un potențial francizat trebuie să aibă experiență în vânzări și cunoștințe despre piața de retail.
Magazinele trebuie să fie situate în zone cu trafic, cum ar fi mall-urile și străzile principale din centrul orașului. Suprafața totală necesară a unui magazin în franciză pleacă de la 150 de metri pătrați, adaptându-se la dimensiunea orașului și la atractivitatea locației alese.
Solicitanții ar trebui să aibă licențele necesare pentru a tranzacționa în spațiile selectate. Franciza Diverse nu are licență și taxe inițiale, potrivit comunicatului. Costul pentru francizat este cel al închirierii spațiilor, renovării acestuia, mobilier și personal angajat.
ETOS, compania poloneză din spatele brandului de haine, mai are în portofoliu mărci precum Diverse Extreme Team și Coalition (CLTN), care sunt disponibile în magazine clasice dar și în magazinul online al companiei.