Banca Transilvania prezintă zilnic pe site statusul solicitărilor pentru amânarea ratelor, şi anume: numărul de solicitări şi de soluţionări, respectiv numărul de aprobări şi de răspunsuri negative.
Informaţiile sunt utile în special clienţilor care au aplicat pentru a beneficia de măsurile BT de amânare a plăţii ratelor.
Clienţii BT au trei variante prin care pot solicita amânarea plăţii ratelor până în 14 mai 2020.:
- Pe siteul BT;
- Prin aplicaţia BT Visual Help (apel la 0264 308 000 – accesarea linkului primit prin SMS - accesarea aplicaţiei/Opţiune amânare rate);
- Telefonic, la 0264 308 080 (echipa Customer Care BT).
Conform cifrelor de la data de 22 aprilie, la BT erau 35.793 de solicitări de amânare a ratelor, transmise de clienți. 20.226 erau soluționate, din care 19.285 (peste 95%) răspunsuri pozitive și 941 (aproximativ 4%) răspunsuri negative.