Proiect sprijinit de :

Parteneri:
Crestere de 75% a numarului de plati digitale, anul trecut. Vacantele, taxele si donatiile au generat cele mai mari plati online cu cardul Valoarea integrala a sumelor achitate digital in 2016 a crescut cu aproape 40% comparativ cu anul precedent, in timp ce numarul platilor online cu cardul a crescut cu 75%, in 2016, fata de anul anterior, potrivit datelor inregistrate de NETOPIA mobilPay, unul dintre cei mai mari procesator de plati electronice de pe piata locala.
Raport: Alertele privind produsele periculoase din UE in anul 2016 - circa 10% vizau comertul online. Situatia Romaniei, in 3 grafice Un numar de 2044 de alerte privind produse nealimentare periculoase au fost transmise prin Sistemul de alertă rapidă pentru produse periculoase al Uniunii Europene, in anul 2016, din care 244 s-au referit la marfuri vandute pe platforme de comert online, releva datele publicate joi de Comisia Europeana.
10 sfaturi pentru a identifica produsele contrafacute pe internet​ Produsele contrafacute in online au atins in prezent toate formele de consum: mancare, medicamente, cosmetice, retete medicale cu dozare necorespunzatoare sau fara autorizatie de punere pe piata, piese auto in afara standardelor de siguranta. ECC-Net (reteaua Centrelor Europene ale Consumatorilor) le recomanda utilizatorilor de internet cateva sfaturi despre cum pot identifica produsele falsificate.
Magazinele online vor primi certificari de tip trustmark la nivel european Asociatia Romana a Magazinelor Online (ARMO) pregateste lansarea unui certificat "marca de incredere" pentru magazinele online. Acest certificat are ca rol garantarea la nivel european a nivelului serviciilor oferite de magazinele romanesti pentru cei care il detin.
Director la ANPC, catre magazinele online: Daca firmele de curierat nu fac fata, poate ar trebui sa va faceti propriile firme de curierat sau sa apelati la firme care fac la timp livrarile respective ​Magazinele online ar trebui sa promita clientilor un interval de livrare pe care il pot onora, in caz contrar fiind indicat sa schimbe firma de curierat cu care lucreaza sau sa isi faca propria firma de curierat, a spus Paul Anghel, director in cadrul ANPC, invitat la o dezbatere organziata de Asociatia Romana a Magazinelor Online. ANPC a amendat si magazine care scad preturile in mod fictiv, dar si service-uri cu comportament incorect fata de clienti. Insa fata de comertul offline, in cel online exista firme care nici macar nu au sedii sociale si patronii nu pot fi gasiti, mai spune oficialul ANPC.
Cum poti eficentiza campaniile de marketing cu ajutorul telefoanelor mobile Din ce in ce mai multi utilizatorii online se conecteaza prin intermediul telefoanelor mobile. Pentru a tine pasul cu acest comportament, firmele trebuie sa-si regandeasca strategia privind campanile de marketing. Pentru ca marketingul in viitor va fi din ce in ce mai axat pe mobil, brandurile trebuie sa-si reconsidere abordarea lor traditionala in evaluare. Google a facut un parteneriat cu Bain & Company and Econsultancy pentru a cerceta care sunt secretele marketeriilor care isi depasesc targetul in afacere si de ce acestia merg in crestere.
Comportamentul consumatorului online. Plus 4 factori cheie care te ghideaza in raporturile cu acestia Pe viitor tendinta consumatoriilor este sa aiba acces la servicii si produse la orice ora si in orice moment fara sa se deplaseze sau sa astepte. Odata cu avansul tehnologiei acestia au acces la un volum foarte mare de informatii iar retailerii vor fi nevoiti sa fie omniprezenti pentru a satisface nevoile cumparatorilor si pentru a atrage vanzarile. In epoca vitezei pentru a avea succes retailerii trebuie sa se ghideze in raporturile cu clientii dupa patru factori cheie: confort, pret, experienta si alegere.
Comportamentul consumatorului online. Plus 4 factori cheie care te ghideaza in raporturile cu acestia Pe viitor tendinta consumatoriilor este sa aiba acces la servicii si produse la orice ora si in orice moment fara sa se deplaseze sau sa astepte. Odata cu avansul tehnologiei acestia au acces la un volum foarte mare de informatii iar retailerii vor fi nevoiti sa fie omniprezenti pentru a satisface nevoile cumparatorilor si pentru a atrage vanzarile. In epoca vitezei pentru a avea succes retailerii trebuie sa se ghideze in raporturile cu clientii dupa patru factori cheie: confort, pret, experienta si alegere.
Generatia Millennials nu este deranjata de reclamele online dar nici nu interactioneaza cu ele Tinerii nu sunt deranjati de reclame, mai ales cand continutul lor e gratuit, dar nici nu interactioneaza foarte mult cu acestea. Consumatorii din grupele de varsta 18-35 de ani inregistreaza cele mai mari rate de acceptare ale reclamelor online, in special pe zona mobile, in jur de 50%.
Cateva strategii pentru cresterea traficului organic la un magazin online Proprietarii si managerii magazinelor online mici nu sunt familiarizati cu SEO (optimizarea pentru motoarele de cautare) si cateodata aceasta poate parea dificiala si inutila. Cu toate acestea, optimizarea site-ului este una dintre cele esentiale tactici de marketing digital pentru vanzari. Iata cinci strategii SEO relativ simple, care va pot ajuta sa va atingeti  obiectivele in vanzari
Profilul romanilor care isi fac cumparaturile online noaptea. Topul celor mai cautate produse in miez de noapte la unul dintre cei mai mari retaileri online locali Anul trecut, retailerul online eMAG a inregistrat peste 226.000 de comenzi dupa ora 00:00. Cea mai mare comanda inregistrata dupa miezul noptii a fost de 26.103 lei (fara TVA) pentru 18 produse si a fost plasata de un client din judetul Arges. Iata care sunt cele mai cautate produse, dupa miezul noptii.
5 elemente esentiale pentru un site de succes Daca vrei sa-ti faci un site pentru a vinde produse sau servicii trebuie sa stii in primul rand cum sa arate. Fiecare web site este diferit dar ceea ce atrage clientii este mesajul pe care il transmite. Pentru asta exista cateva elemente cheie care nu trebuie sa lipseasca din alcatuirea acestuia.
Raport european: Multi romani evita cumparaturile online Doar jumatate dintre romani utilizeaza cu regularitate internetul, iar dintre acestia multi evita cumparaturile si platile online, potrivit celui mai recent raport al Comisiei Europene privind economia digitala.
70% dintre romani sunt agasati de reclamele din mediul online Peste doua treimi dintre romanii din mediul urban sunt de parere ca exista prea multe reclame in mediul online. Mai mult decat atat, 75% dintre romani cred ca reclamele din online sunt repetitive, in timp ce 59% le considera plictisitoare. Consumatorii iau atitudine impotriva marcilor atunci cand promovarea lor in mediul online devine prea agresiva fie evitandu-le, fie inceteaza sa mai cumpere produsul si indica marca drept un exemplu prost.
53% dintre consumatorii de mobile abandoneaza un site daca incarcarea dureaza mai mult de trei secunde Consumatorii sunt din ce in ce mai pretentiosi iar, pe viitor, specialistii in marketing care sunt capabili sa livreze rapid o experienta interesanta vor culege beneficiile. Timpul mediu necesar pentru a incarcarea completa a unei pagini pe telefon este de 22 de secunde, potrivit unei noi analize.
​INFOGRAFIC 88% dintre romani ofera martisoare si cadouri in perioada 1-8 martie. Cat cheltuie si unde fac shopping 88% dintre romanii din mediul urban intentioneaza sa ofere cadouri celor dragi in perioada 1-8 martie. In ceea ce priveste suma alocata, acestia cheltuiesc in medie 180 lei pentru cumparaturile din aceasta perioada. Printre destinatiile de shopping se numara si magazinele online, 20% dintre romani luand in considerare achizitionarea cadourilor de pe internet.
Cum pot ajuta cardurile cadou o afacere online Cardurile cadou pot fi un mod simplu de a creste vanzarile, de-a atrage noi clienti si de a-i fideliza pe cei pe care ii are deja o afacere mica. De asemenea, pot ajuta si amplifica impactul strategiei de marketing sporind astfel profitul. Iata cateva idei despre cum poti utiliza cardurile cadou, ca parte a strategiei de marketing.
Valentine's Day si Dragobetele pe internet: Care au fost cele mai populare cautari in Google In 2017 spre deosebire de anul trecut, oamenii au fost mai interesati de Valentine's Day, iar cautarile pe motorul de cautare Google a aratat ca sarbatoarea internationala este mai populara decat cea locala. De asemenea, anul acesta femeile au fost de doua ori mai interesate de gasirea unui cadou pentru partener decat barbatii. Intre Valentine¬s Day si Dragobete, romanii prefera sarbatoarea internationala
Ce isi doresc romanii de la comerciantii online In 2016 19% din utilizatorii romani de internet aveau instalate programe de blocare a reclamelor iar in 2017 procentul a crescut la 32% din internauti. Pe viitor se estimeaza ca aproape jumatate din utilizatorii de internet nu se vor mai uita la reclamele online. Principalele nemultumiri invocate de internautii romani la adresa brandurilor sunt reclamele plictisitoare care agaseaza si sunt excesiv de repetitive, dorinta de castig si lipsa sinceritatii.
Cele 4 tinte ale ANAF in magazinele online Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala (ANAF) urmareste cel putin 4 aspecte in combaterea fraudei si evaziunii fiscale in activitatea magazinelor online, dupa cum reiese dintr-o informare transmisa, joi, la solicitarea StartupCafe.ro.