Vlad Barza

La un an de la lansare Vector Watch si-a gasit cateva zeci de mii de clienti si se vinde in 25 de tari

Imagine principala
La un an de la lansare Vector Watch si-a gasit cateva zeci de mii de clienti si se vinde in 25 de tari
​Vector Watch, ceasul smart cu autonomia de o luna conceput in Romania se vinde acum in 25 de tari si si-a gasit cateva zeci de mii de clienti, SUA, Marea Britanie si Romania fiind tarile cu cele mai mari vanzari. In 2017 sunt planuri de a licentia tehnologia si de a lansa noi editii limitate, a spus directorul regional al companiei, Rares Florea, la un eveniment de lansare a unei editii limitate impreuna cu BMW. Vector Watch are ecran alb-negru si nu dispune de difuzor, insa designul este asemanator cu al unui ceas clasic, iar review-urile au fost foarte bune. In functie de versiune, preturile variaza intre 1.050 si 2.100 lei, iar editia limitata lansata cu BMW costa 549 euro.

Vector Watch se vinde in 25 de piete, la un an de la lansare. In afara de pietele foarte mari, SUA, Marea Britanie, ceasul a fost lansat si in piete exotice precum Thailanda, Singapore, Malaezia si Filipine.  

Ceasul se vinde in peste 500 de puncte de vanzare, incluzand aici atat magazinele fizice , cat si cele online. Amazon este principalul canal de vanzari la nivel mondial, dar vanzari importante sunt generate si prin Orange cu care au fost semnate parteneriate in mai multe tari.

De exemplu ceasul se vinde la cel mai mare magazin Orange din Paris si foarte recent a fost semnat un parteneriat cu Microsoft UK, astfel incat ceasul poate fi cumparat de pe magazinul online al companiei americane, fiind printre putinele smartwatch-uri premium care au aplicatie pe Windows. Interesant este ca in Germania sunt multi utilizatori de Vector pe Windows, desi ceasul s-a lansat abia acum trei luni.

Cele mai mari piete de vanzare sunt SUA, Marea Britanie, Romania si Elvetia. Una dintre pietele care a suprins prin vanzarile extrem de bune este Slovacia. O cincime din vanzari sunt realizate in SUA.  Compania vrea ca vanzarile din 2017 sa fie cu 50% mai mari.

In total s-au vandut cateva zeci de mii de unitati Vector Watch din octombrie 2015 si pana acum, dintre care cateva mii in Romania. In 2015 sefii companiei spuneau ca asteapta vanzari de 100.000 unitati.

Cea mai vanduta versiune a fost cea argintie,in variantele cu curea metalica, dar si de piele. Compania isi pune mari sperante in Black Friday pentru care promite reduceri foarte mari, pregatind un stoc de cateva mii de unitati la nivel european.

Prioritatile anului 2017 sunt legate de licentiere, dar si de lansarea unor editii limitate.
"Vrem anul viitor sa licentiem tehnologia, sa vedem tehnologia noastra pe cat mai mult ceasuri de la cat mai multe brand-uri. Mergem ceva mai departe decat a face o editie limitata cu o anumita companie", spune Rares Florea, director comercial pentru regiunea EMEA.

Vector Watch are 40 de angajati. Echipa de dezvoltare este la Bucuresti, o mica echipa de vanzari se afla in SUA si mai exista o echipa de vanzari in regiunea EMEA. Din punct de vedere retail si financiar sediul este la Londra unde se gasesc si stocurile, in timp ce in Romania este "sediul tehnologic"

In China inca nu sunt planuri de intrare fiindca sistemul de operare nu functioneaza cu caracterele de acolo

Nici in Rusia nu sunt planuri clare de intrare, insa un pas a fost facut fiindca ceasul se vinde in tarile baltice, iar soft-ul suporta si chirilicele. Pentru India nu sunt planuri, iar in tarile arabe ceasul se vinde in orasele Dubai si Abu Dhabi din Emiratele Unite.
Parallax

Vizualizari
83
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri