Comertul electronic B2B (business-to-business) pe plan autohton se va mentine pe un trend ascendent in 2016, urmand sa ajunga la 12 miliarde de euro, cu 20% mai mult fata de anul trecut, conform datelor platformei de eCommerce, Teamshare.In prezent, IT&C-ul, atat pe partea de hardware, cat si software, electrocasnicele, sectoarele auto, home&deco, fashion-ul si produsele conexe agriculturii au cea mai mare pondere in eCommerce-ul B2B din Romania, ultimele doua domenii inregistrand o crestere accelerata, potrivit datelor Teamshare.
"eCommerce-ul B2B din Romania va continua sa creasca si in 2016, pe fondul aparitiei unor noi producatori sau importatori care vor implementa solutii B2B, cat si datorita majorarii volumelor tranzactionate de jucatorii deja prezenti in piata. Astfel, estimam ca in acest an comertul electronic B2B va ajunge la 12 miliarde de euro", declara Marius Panait, Managing Partner Entelion Software, compania ce dezvolta platforma Teamshare.
De asemenea, reprezentantul companiei declara ca anul trecut circa 10% din totalul jucatorilor din eCommerce-ul B2B foloseau platforme integrate, insa, in acest an numarul lor ar urma sa creasca pana la 20%.
O platforma integrata de e-commerce se adreseaza in principal companiilor B2B din zona de productie si distributie, cu multi parteneri, un volum ridicat de comenzi si operatiuni multiple, mai arata reprezentantul companiei.