Beyonce se alatura celebritatilor cum ar fi Snoop Dogg, Ashton Kutcher si Justin Bieber si isi incearca abilitatea de antreprenor in lumea tehnologiei. Beyonce si compania sa Parkwood Entertainment au investit $ 150.000 in Sidestep, o aplicatie care vinde obiecte personalizate la concerte, potrivit site-ului techcrunch.com.In calitate de antreprenor, Beyonce a investit anterior in WTRMLN WTR, o
companie care producea o bautura din pepene verde. Ea sustine ca a
ajutat la crearea aparatului de stoarcere Juicero desi compania refuza
sa-i aloce vreun merit. Totodata, Beyonce a ajutat la infiintarea unei
companii de produse alimentare vegetariene 22 Day Nutrition. Aceasta s-a
implicat si in industria muzicala, in streaming si datorita ei, Tidal
are acces rapid la muzica sa.
Sidestep a vandut intial tricouri și postere pentru Beyoncé in turneul World Tour. Eric Jones, CEO-ul Sidestep sustine ca turneul lui Beyonce "s-a vrut unul care sa fie foarte concentrat pe tehnologie" si acesteia i-a placut ideea unui "un start-up mic care face cel mai mare turneu din lume".
Startup-ul permite fanilor sa comande in timpul sau inaintea concertului obiecte personalizate cu artistul preferat printr-o aplicatie smarthphone. Fanii pot merge la tonomatul Side, introduc un cod specific si isi pot lua produsul dorit in cateva secunde sau le pot primi la ei acasa. In acest fel, obtin obiectele dorite in marimea potrivita, fara sa mai piarda timpul.
Impreuna cu obiectele personalizate marca Beyonce, prin Sidestep se clientii mai pot achizitiona si de la alti artisti precum Roses Guns N ', Fall Out Boy, Selena Gomez, si Weezer. In acelasi timp Startup-ul ofera artistilor date cu privire la cine cumpara. Sidestep retine o taxa de servicii de 10%, taxa inclusa in pretul pe care il plateste clientul.
Sidestep a strans fonduri de 1,7 milioane de dolari, printre investitori se numara actorul Jared Leto, fostul manager de Lady Gaga, Troy Carter si Cross Culture Ventures, iar CEO-ul anterior al Dodgers LA. Aplicatia a facut peste 2 milioane de dolari in vanzari. De asemenea compania a concurat in Hackathon prima si sport viitoare de pornire TechCrunch la inceputul acestui an.
Sidestep va trebui sa concureze cu alte start-upuri ca de exemplu Merchbar, un Amazon webstore si Yoshirt, care ofera fanilor si elemente de design personalizate cu logo-uri si fotografiile unei formatii. Startupul are toate sansele sa se dezvolte avand in vedere ca artisti vor face tot posibilul pentru a vinde mai multe tricouri dupa ce le-au scazut veniturile din vanzarile de albume.