Luminita Pirvu

5 idei despre cum să îți promovezi afacerea în luna august

Imagine principala
Marketingul online

Marketingul de conținut este actul de creare, publicare și distribuire a conținutului - cum ar fi articole, videoclipuri și podcasturi - cu scopul specific de a atrage, angaja și menține clienții. Daca vrei să-ți promovezi afacerea prin marketingul de conținut , în luna august poți să scrii articole sau să produci videoclipuri în jurul subiectelor de tipul "înapoi la școală" sau sugerând activități de călătorie și petrecerea timpului liber, în cinstea berii sau chiar pentru a ajuta cumpărătorii să-și atingă visele.

Pentru multe afaceri, marketingul de continut  este o parte integrantă a activităților promoționale ale unei firmei. În timp acest lucru poate fi bun pentru o afacere și asta pentru că ajută la crearea relațiilor pe termen lung cu clienții. În marketingul de conținut este nevoie de un flux constant de idei interesante. Iată câteva ponturi despre cum să scrii conținut în luna august.

Articole și videoclipuri pe tema "înapoi la școală"
În luna august încep pregătirile și cumpărăturile pentru noul an școlar și, bineînțeles, conținutul poate influența vânzările în comerțul cu amănuntul în special la produsele pentru școală și nu numai. Un procent de până la 50% dintre elevii adolescenți consultă social media și blog-urile pentru sfaturi de modă. De asemenea părinții sunt interesați să cerceteze piața atât offline cât și online pentru a se informa și a căuta produse.

La începutul lunii august, publicați articole, clipuri video utile și informative care să ajute cumpărătorii să facă alegeri bune pentru produse. Iată câteva exemple de titluri de articole sau de videoclipuri pentru a vă inspira.

  • 10 articole pentru școală de care sigur a uitat profesorul tău
  • Hainele contează la școală? 5 moduri prin care moda influențează absolvirea
  • Afectează rucsacul de școală spatele copiilor?
  • Ghidul studenților pentru adaptarea în campus (cămin)

2. Sugestiile pentru călătorii și distracții
August este una dintre cele mai populare luni de călătorie. Oamenii își iau o scurtă pauză sau o vacanță înainte ca, copiii să se întoarcă la școală. Deci, este un moment bun pentru a publica sugestii de călătorie și de agrement.

  • Un gust al tropicelor - articol cu recomandări de modă pentru zona în care se află în vacanță.
  • Oamenii care trebuie evitați la plajă - articol despre oamenii lângă care nu dorim sa ne așezam umbrela de soare
  • Ce să ai în bagaj pentru vacanță - articol despre cum să se îmbrace în funcție de destinație
  • Cele mai bune restaurante de pe litoralul din Europa -  articol cu sugestii pentru cei care doresc să mănânce bine în timp ce se află într-o vacanță prin Europa
  • Cum să rămâi curat în timpul zborului - articol despre cum să se evite accidentele alimentare în timpul călătoriei
  • Orașe secrete ale Europei - articolul sugerează câteva site-uri pentru o călătorie în Europa.

3. Ziua internațională a berii: 4 august 2017
În primul rând, sărbătorită în august 2008, Ziua Internațională a Berarulu urmărește atingerea a trei obiective: să aducă prietenii împreună pentru distracție și o bere delicioasă sau două; să sărbătorească cei care beau și să servească bere; să atragă atenția asupra berii din toate națiunile.

În 2017, vor participa pub-uri și fabrici de bere din aproximativ 200 de orașe din întreaga lume. Acest eveniment este în creștere și poate fi o oportunitate pentru marketingul vostru de conținut. Articolele, postările sau videoclipurile ar putea să:

  • descrie Ziua Internațională a Berii și cum sărbătoriti
  • descopere istoria berii,
  • dezbata diferențe sau să explice anumite tipuri de bere (de exemplu,care este diferența dintre un lager și un ale?)

4. Articolele inspiraționale
Dacă căutați cuvântul "aspirație" într-un dicționar, veți găsi definiții precum " dorința intensă  de a obține ceva". S-ar putea spune că aspirațiile sunt obiective, ambiții sau chiar vise. Mulți comercianți de conținut au raportat succes cu articole care le permite oamenilor să viseze. Articolele motivaționale  ar trebui să fie totuși practice și utile. Iată câteva exemple

  • 5 Idei de depozitare inteligente și accesibile - Home Depot îi ajută pe oameni să viseze la o casă mai organizată.
  • Cum să te conectezi cu colegii tăi  -  Dr. Porter discută cum să aibă succes într-un loc de muncă în schimbare.
  • Planurile de antrenament pe trasee de 50Km și 100Km -  descrierea în detaliu despre cum să se pregătească pentru o alergare competitivă.

5. Videoclipuri pentru produsele de top
De asemenea, conținutul  despre produse poate face parte din planul tau de marketing. În luna august, poți alege primele 10 produse și poți produce clipuri informative despre ce conține, utiliate, eficiența fiecarui produs în parte.

  • De un exemplu: canapeaua Dalia - pagina cu detalii despre produs include un videoclip YouTube care descrie canapeaua, explicând opțiunile și ajutând cumpărătorii să se conecteze la produs.

Sursa: practicalecommerce.com

 

 

 

Parallax

Vizualizari
727
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri