Luminita Pirvu
Până de curând, notificările push (push notifications sunt mesajele care ți se afișează în colțul ecranului când deschizi un site sau o aplicație) erau folosite în special pentru aplicațiile mobile, dar începând cu anul 2015, acestea au prins teren și pe partea de site-uri web. De anul trecut au început să fie folosite din ce în ce mai des ca instrument de marketing de către magazinele online.
Asta pentru că, potrivit statisticilor, peste 60% dintre clienții care au optat pentru a primi notificări push de la magazinele online pe care le frecventează, au plasat cel puțin o comandă imediat ce au primit un mesaj relevant.
Rata de deschidere prin push notifications este cuprinsă între 47-80%, comparativ cu 20-25% la email-uri, potrivit Retargeting.Biz.
În prezent, push notifications este unul dintre cele mai atractive și apreciate instrumente de marketing online. Acționează în timp real și contribuie la creșterea semnificativă a ratelor de conversie, permițând comunicarea instantă cu vizitatorii shop-urilor online.
“Pentru comercianți, una dintre cele mai dificile sarcini este viteza cu care se mișcă lucrurile. Preferințele și comportamentele clienților se modifică și ele constant, astfel că intrumentele și tacticile pe care ei le folosesc trebuie să se schimbe. Pentru cei care folosesc deja Retargeting.Biz, activarea acestui instrument de marketing automat constă în simpla apăsare a unui buton, noi având grijă de toate celelalte detalii și setări.
De asemenea, toate mesajele push trimise automat, pe baza unor algoritmi proprii, sau trimise manual, vor putea fi personalizate integral de clienții care utilizează aplicația noastră”, spune Rareș Bănescu, CEO și fondatorul geting.Biz.
Retargeting.Biz este un startup românesc ce propune companiilor din industria e-commerce un software care să îi ajute să interacționeze personalizat cu fiecare.