Proiect sprijinit de :

Parteneri:
Cum pot profita afacerile romanesti de pe urma Pokemon Go Efectul Pokemon Go se face resimtit si in Romania dupa ce jocul produs de Niantic si Nintendo a creat o adevarata isterie la nivel mondial. Un asemenea succes nu putea fi neglijat de tot felul de afaceri, din diferite domenii, care s-au grabit sa profite cum stiu mai bine de pe urma jocului.
VIDEO:Ce este un tur virtual. Cum inviti clientii sa-ti viziteze afacerea, de la distanta Afacerile care includ un tur virtual al locatiei, in strategia de promovoare online, au sanse mai mari sa interactioneze cu clientii iar daca turul virtual este inclus in profilul companiei de pe Google vizibilitatea creste in cazul cautarilor prin Google. Cum functioneaza insa un tur virtual, in cazul unui hotel, un restaurant sau chiar un sediu de firma? StatupCafe.ro a vizitat recent 360Hub din Bucuresti, unde a stat de vorba cu o agentie certificata de Google pentru realizarea tururilor virtuale de interior, integrate in Google Maps.
Ce este email marketing-ul si cum te poate ajuta in afacerea ta. Reguli de baza pentru newslettere eficiente Campaniile de marketing prin e-mail se vor schimba, insa obiectivul ramane acelasi. Vrei sa compuni e-mailuri care sa atraga atentia si sa incurajeze actiunea. Ai nevoie doar de cateva sfaturi ca sa iti promovezi profesionist afacerea. "Atelierul Digital" iti arata cum cum sa realizezi subiecte atractive pentru emailurile trimise, sa scrii un continut concis, cu indemnuri puternice si cum sa incluzi linkuri utile pentru clienti. Invata ce trebuie sa contina planul tau online, pe Atelierul Digital
​VIDEO Aplicatie pentru reclame video pe YouTube, destinata micilor afaceri YouTube a lansat o aplicatie de mobil prin care antreprenorii cu afaceri mici isi pot realiza singuri clipuri de promovare si reclame pe reteaua sociala video, a anuntat compania pe blogul sau. Momentan, aplicatia pe iPhone poate fi utilizata de catre antreprenorii din SUA si Canada.
Cele mai frecvente greseli in realizarea unui website. Cum pot fi acestea evitate Stii vorba ca ai o singura sansa pentru a face o prima impresie buna? Ei bine, este valabila si pentru online. Cand iti proiectezi site-ul, fereste-te de greselile care deseori alunga clientii. Iata ce poti afla din "Atelierul Digital" despre cum sa eviti reactiile negative ale utilizatorilor.Invata ce trebuie sa contina planul tau online, pe Atelierul Digital
Cum iti stabiliesti obiectivele in online. “Atelierul Digital” iti arata care este punctul de pornire cand iti lansezi afacerea pe internet Fiecare afacere are propriile obiective. Este bine sa stii exact ce scopuri iti propui sa indeplinesti online pentru a-ti putea stabili prioritatile si a pune la punct un plan. Lansarea unei afaceri online poate fi usor intimidanta. Toti suntem obisnuiti sa folosim internetul din perspectiva unor clienti, dar cand vine vorba de demararea unei afaceri poate fi greu sa gasim un punct de pornire. "Atelierul Digital" iti arata cum mediul digital poate fi util pentru companii in mai multe feluri.Invata ce trebuie sa contina planul tau online, pe Atelierul Digital
Cum se poate face un startup remarcat in marea multime de firme noi. 5 greseli majore de evitat Companiile se grabesc sa intre in piata si promit valoare, utilitate si relevanta pe care nu le pot onora. O greseala des intalnita in randul startup-urilor este sa infloreasca beneficiile cu termeni la moda din industria in care activeaza. Dar iluzia se destrama repede, imediat ce produsele si serviciile ajung la consumatori, sustine  Anthony Baker, Technical Director la agentia de digital R/GA Londra. El a explicat pentru StartupCafe care sunt cele mai frecvente greseli pe care le fac startup-urile atunci cand vor sa devina cunoscute in piata si care sunt principalele reguli pe care acestea ar trebui sa le urmeze pentru o promovare corecta.
Cum te ajuta “Atelierul Digital”  sa-ti construiesti prezenta online si care sunt avantajele unei certificari in acest program Platforma "Atelierul Digital" a fost creata de Google pentru a oferi instrumentele necesare celor interesati sa invete mai multe despre mediul digital. Acesta ofera pregatire in lumea digitala sub forma unor cursuri video gratuite, pe o gama cuprinzatoare de domenii: de la cum sa-ti construiesti prezenta online, la campanii de marketing in social media sau utilizarea mediul mobil pentru a atrage noi clienti. Iata care sunt avantajele unei astfel de certificari.
Lucrezi intr-o agentie de marketing online si vrei sa obtii certificarea Google AdWords? Participa la trainingul Google Partners Academy Certificarea Google AdWords este o acreditare profesionala pe care Google o ofera specialistilor in marketing digital, care isi demonstreaza competentele in ceea ce priveste conceptele AdWords de baza si cele avansate. Prin aceasta certificare vei demonstra ca esti recunoscut de Google ca specialist in publicitatea online. Trainingul de certificare este adresat tuturor specialistilor PPC din agentiile de marketing digital, care doresc sa obtina certificarea Google AdWords. Acesta va avea loc in Bucuresti in perioada 10 - 11 iunie, iar participarea este gratuita.
De ce statisticile reclamelor pe Facebook s-ar putea sa nu fie tocmai corecte Numarul de click-uri contorizat de serviciul de analiza a traficului unui site si numarul indicat de Facebook, mai ales in cazul reclamelor, poate arata foarte diferit, iar cazurile nu sunt tocmai izolate. Social Media Today au identificat opt motive care ar putea reprezenta cauzele discrepantelor din statistici.
Google introduce Shopping Ads, reclame in rezultatele din Google Images pentru magazinele online Google a anuntat introducerea unui nou serviciu pentru advertiseri, tintind in special magazinele online, carora le ofera posibilitatea de a crea reclame pentru rezultatele cautarilor in versiunea de mobil a Google Images. Astfel, cand un utilizator va cauta o imagine, de exemplu, cu un anumit model de telefon, primele rezultate afisate vor fi reclame catre magazinele online care vand acel model.
Studiu LinkedIn: Tinerii pana-n 35 ani aduc cele mai multe vanzari gratie tehnologiei “Milenialii” devin cei mai buni vanzatori, potrivit studiului LinkedIn “The State of Sales 2016”, iar motivul pentru care performeaza atat de bine este adaptarea la noile tehnologii si buna cunoastere a canalelor sociale de promovare. Mai exact, 90% dintre cei mai buni vanzatori se folosesc de noile medii pentru a atrage cumparatori.
Consumatorii sunt intotdeauna conectati si bine informati, dar business-urile raman in urma - studiu Doar una din patru companii integreaza toate canalele de vanzari disponibile - online, retelele sociale, dispozitivele mobile si magazin ¬ in relatia cu clientii - si doar 17% dintre afaceri sunt pregatite sa sutina interactiunea cu clientii prin intermediul dispozitivelor mobile, arata un studiu realizat de SAP.
Facebook anunta Instant Articles pentru toti publisherii si o noua unealta pentru dezvoltarea de aplicatii Facebook Instant Articles, un experiment inceput in urma cu aproape un an, ce permite citirea articolelor, de pe o serie limitata de site-uri de stiri, direct in aplicatia de mobil a retelei sociale, fara a incarca continut suplimentar, devine accesibil tuturor publisherilor, inclusiv companiilor care publica pe propriul blog. In acelasi timp, Facebook anunta si o noua unealta de proiectare a aplicatiilor.
6 trucuri pentru un site de firma bine pregatit inainte de lansarea oficiala Optimizarea site-ului de firma este importanta si inainte de lansarea propriu-zisa a acestuia, pentru a obtine un trafic cat mai mare, spun specialistii unei agentii romanesti de SEO (search engine optimization).
Cum iti promovezi afacerea: Instrumeste locale versus platforme globale si regionale Mediul online nu duce lipsa de instrumente prin care poate fi crescut brandul dintr-o piata in alta. Desi Google si Facebook sunt platforme dominante la nivel global, cand vine vorba de extinderea operatiunilor unei companii intr-o tara din regiune, instrumentele locale pot fi mai potrivite pentru a transmite mesajul, arata o analiza a agentiei de marketing online Today's privind retelele de publicitate regionala.
Peste 3 milioane companii isi fac reclama pe Facebook, marea majoritate, afaceri mici Facebook a depasit pragul de trei milioane de companii care desfasoara activ campanii de promovare prin intermediul retelei. Potrivit datelor facute publice, 70% sunt din afara Statelor Unite, iar cea mai mare crestere vine din Asia de Sud-Est.
3 lucruri pe care trebuie sa le stii pentru a castiga utilizatorii din Generatia Z – studiu Generatia Z este diferita de tot ceea ce am vazut pana acum. S-au spus multe lucruri despre generatia mileniului, insa Generatia Z este prima generatie a nativilor digitali. Membrii acesteia sunt primii care au crescut utilizand social media, tehnologia mobila si cu siguranta primii care au folosit de mici tehnologia video mobila. Astfel, daca luam ca referinta infiintarea YouTube, in 2005, cei mai multi dintre membrii generatiei Y isi amintesc de existenta unei lumi fara video mobil - in vreme ce majoritatea Generatiei Z nu isi aminteste de asa ceva, arata o analiza realizata de EY Romania.
Cum isi pregatesc romanii vacantele cu ajutorul online-ului - Ce cauta pe Google si cum se comporta cand fac planul unei calatorii Romanii sunt mari fani ai smartphone-urilor, iar cand este vorba sa-si planifice o vacanta le folosesc din plin pentru a-si cumpara biletele de avion, pentru a-si rezerva cazarea si pentru a decide in ce excursii merg. Google a publicat date despre tarile care ii intereseaza cel mai mult pe turistii romani, dar si despre statele in care se cauta cel mai mult despre Romania, In plus, puteti citi despre ponderea mobil-PC cand este vorba despre diverse servicii de turism si despre tara care scapa cel mai putin afectata de panica produsa in randul turistilor de catre atentate si instabilitate.
BUNE PRACTICI Care e legatura dintre anuntul de tip pay-per-click si landing page Ce legatura exista intre textul unui anunt din Google si landing page si de ce e important? ​Ca utilizator, ti s-a intamplat de multe ori, probabil, sa dai click pe o reclama din Google pentru un produs si sa ajungi intr-o pagina unde sa nu-l gaseti? Sa intri pe un link al unei oferte si sa gasesti altceva? Aceasta este doar una dintre greselile pe care le fac proprietarii de magazine online, si despre care am discutat cu Attila Birtha, specialist marketing si managing partner al agentiei Proclick.