Proiect sprijinit de :

Parteneri:
Cum iti stabiliesti obiectivele in online. “Atelierul Digital” iti arata care este punctul de pornire cand iti lansezi afacerea pe internet Fiecare afacere are propriile obiective. Este bine sa stii exact ce scopuri iti propui sa indeplinesti online pentru a-ti putea stabili prioritatile si a pune la punct un plan. Lansarea unei afaceri online poate fi usor intimidanta. Toti suntem obisnuiti sa folosim internetul din perspectiva unor clienti, dar cand vine vorba de demararea unei afaceri poate fi greu sa gasim un punct de pornire. "Atelierul Digital" iti arata cum mediul digital poate fi util pentru companii in mai multe feluri.Invata ce trebuie sa contina planul tau online, pe Atelierul Digital
Cum se poate face un startup remarcat in marea multime de firme noi. 5 greseli majore de evitat Companiile se grabesc sa intre in piata si promit valoare, utilitate si relevanta pe care nu le pot onora. O greseala des intalnita in randul startup-urilor este sa infloreasca beneficiile cu termeni la moda din industria in care activeaza. Dar iluzia se destrama repede, imediat ce produsele si serviciile ajung la consumatori, sustine  Anthony Baker, Technical Director la agentia de digital R/GA Londra. El a explicat pentru StartupCafe care sunt cele mai frecvente greseli pe care le fac startup-urile atunci cand vor sa devina cunoscute in piata si care sunt principalele reguli pe care acestea ar trebui sa le urmeze pentru o promovare corecta.
Cum te ajuta “Atelierul Digital”  sa-ti construiesti prezenta online si care sunt avantajele unei certificari in acest program Platforma "Atelierul Digital" a fost creata de Google pentru a oferi instrumentele necesare celor interesati sa invete mai multe despre mediul digital. Acesta ofera pregatire in lumea digitala sub forma unor cursuri video gratuite, pe o gama cuprinzatoare de domenii: de la cum sa-ti construiesti prezenta online, la campanii de marketing in social media sau utilizarea mediul mobil pentru a atrage noi clienti. Iata care sunt avantajele unei astfel de certificari.
Lucrezi intr-o agentie de marketing online si vrei sa obtii certificarea Google AdWords? Participa la trainingul Google Partners Academy Certificarea Google AdWords este o acreditare profesionala pe care Google o ofera specialistilor in marketing digital, care isi demonstreaza competentele in ceea ce priveste conceptele AdWords de baza si cele avansate. Prin aceasta certificare vei demonstra ca esti recunoscut de Google ca specialist in publicitatea online. Trainingul de certificare este adresat tuturor specialistilor PPC din agentiile de marketing digital, care doresc sa obtina certificarea Google AdWords. Acesta va avea loc in Bucuresti in perioada 10 - 11 iunie, iar participarea este gratuita.
De ce statisticile reclamelor pe Facebook s-ar putea sa nu fie tocmai corecte Numarul de click-uri contorizat de serviciul de analiza a traficului unui site si numarul indicat de Facebook, mai ales in cazul reclamelor, poate arata foarte diferit, iar cazurile nu sunt tocmai izolate. Social Media Today au identificat opt motive care ar putea reprezenta cauzele discrepantelor din statistici.
Google introduce Shopping Ads, reclame in rezultatele din Google Images pentru magazinele online Google a anuntat introducerea unui nou serviciu pentru advertiseri, tintind in special magazinele online, carora le ofera posibilitatea de a crea reclame pentru rezultatele cautarilor in versiunea de mobil a Google Images. Astfel, cand un utilizator va cauta o imagine, de exemplu, cu un anumit model de telefon, primele rezultate afisate vor fi reclame catre magazinele online care vand acel model.
Studiu LinkedIn: Tinerii pana-n 35 ani aduc cele mai multe vanzari gratie tehnologiei “Milenialii” devin cei mai buni vanzatori, potrivit studiului LinkedIn “The State of Sales 2016”, iar motivul pentru care performeaza atat de bine este adaptarea la noile tehnologii si buna cunoastere a canalelor sociale de promovare. Mai exact, 90% dintre cei mai buni vanzatori se folosesc de noile medii pentru a atrage cumparatori.
Consumatorii sunt intotdeauna conectati si bine informati, dar business-urile raman in urma - studiu Doar una din patru companii integreaza toate canalele de vanzari disponibile - online, retelele sociale, dispozitivele mobile si magazin ¬ in relatia cu clientii - si doar 17% dintre afaceri sunt pregatite sa sutina interactiunea cu clientii prin intermediul dispozitivelor mobile, arata un studiu realizat de SAP.
Facebook anunta Instant Articles pentru toti publisherii si o noua unealta pentru dezvoltarea de aplicatii Facebook Instant Articles, un experiment inceput in urma cu aproape un an, ce permite citirea articolelor, de pe o serie limitata de site-uri de stiri, direct in aplicatia de mobil a retelei sociale, fara a incarca continut suplimentar, devine accesibil tuturor publisherilor, inclusiv companiilor care publica pe propriul blog. In acelasi timp, Facebook anunta si o noua unealta de proiectare a aplicatiilor.
6 trucuri pentru un site de firma bine pregatit inainte de lansarea oficiala Optimizarea site-ului de firma este importanta si inainte de lansarea propriu-zisa a acestuia, pentru a obtine un trafic cat mai mare, spun specialistii unei agentii romanesti de SEO (search engine optimization).
Cum iti promovezi afacerea: Instrumeste locale versus platforme globale si regionale Mediul online nu duce lipsa de instrumente prin care poate fi crescut brandul dintr-o piata in alta. Desi Google si Facebook sunt platforme dominante la nivel global, cand vine vorba de extinderea operatiunilor unei companii intr-o tara din regiune, instrumentele locale pot fi mai potrivite pentru a transmite mesajul, arata o analiza a agentiei de marketing online Today's privind retelele de publicitate regionala.
Peste 3 milioane companii isi fac reclama pe Facebook, marea majoritate, afaceri mici Facebook a depasit pragul de trei milioane de companii care desfasoara activ campanii de promovare prin intermediul retelei. Potrivit datelor facute publice, 70% sunt din afara Statelor Unite, iar cea mai mare crestere vine din Asia de Sud-Est.
3 lucruri pe care trebuie sa le stii pentru a castiga utilizatorii din Generatia Z – studiu Generatia Z este diferita de tot ceea ce am vazut pana acum. S-au spus multe lucruri despre generatia mileniului, insa Generatia Z este prima generatie a nativilor digitali. Membrii acesteia sunt primii care au crescut utilizand social media, tehnologia mobila si cu siguranta primii care au folosit de mici tehnologia video mobila. Astfel, daca luam ca referinta infiintarea YouTube, in 2005, cei mai multi dintre membrii generatiei Y isi amintesc de existenta unei lumi fara video mobil - in vreme ce majoritatea Generatiei Z nu isi aminteste de asa ceva, arata o analiza realizata de EY Romania.
Cum isi pregatesc romanii vacantele cu ajutorul online-ului - Ce cauta pe Google si cum se comporta cand fac planul unei calatorii Romanii sunt mari fani ai smartphone-urilor, iar cand este vorba sa-si planifice o vacanta le folosesc din plin pentru a-si cumpara biletele de avion, pentru a-si rezerva cazarea si pentru a decide in ce excursii merg. Google a publicat date despre tarile care ii intereseaza cel mai mult pe turistii romani, dar si despre statele in care se cauta cel mai mult despre Romania, In plus, puteti citi despre ponderea mobil-PC cand este vorba despre diverse servicii de turism si despre tara care scapa cel mai putin afectata de panica produsa in randul turistilor de catre atentate si instabilitate.
BUNE PRACTICI Care e legatura dintre anuntul de tip pay-per-click si landing page Ce legatura exista intre textul unui anunt din Google si landing page si de ce e important? ​Ca utilizator, ti s-a intamplat de multe ori, probabil, sa dai click pe o reclama din Google pentru un produs si sa ajungi intr-o pagina unde sa nu-l gaseti? Sa intri pe un link al unei oferte si sa gasesti altceva? Aceasta este doar una dintre greselile pe care le fac proprietarii de magazine online, si despre care am discutat cu Attila Birtha, specialist marketing si managing partner al agentiei Proclick.
Cum se schimba publicitatea pe Google si ce trebuie sa stie companiile care vor se se promoveze online Poate cel mai mare motor al publicitatii online in ultimii 10 ani a fost Google, fiind totodata si cel mai popular motor de cautare. De anul acesta, Google a implementat o schimbare importanta, care afecteaza, in primul rand, zona reclamelor din partea dreapta, arata o analiza a agentiei de marketing online Today's. Iata care sunt cele mai importante detalii despre schimbarea de care ar trebui sa tina cont companiile care se promoveaza prin intermediul acestui instrument online.
webPR: Vino la Marketing&Sales Forum! Oferim 10 burse gratuite pentru startup-uri infiintate dupa 2015 Incepe cu dreptul in afaceri, profita de bursele Marketing&Sales Forum, oferite in exclusivitate comunitatii Startupcafe. Pentru startup-urile infiintate dupa 2015, organizatorii pun la dispozitie 10 burse gratuite la un eveniment premium, dedicat antreprenorilor interesati de cresterea afacerii si dezvoltare personala.
Cum ii influenteaza publicitatea de pe internet pe cei care isi fac cumparaturile din magazine Circa 80% din cumparatori isi iau informatiile de pe Internet inainte de a cumpara un produs, potrivt unui studiu realizat de ibi research, iar 34% dintre acestia aleg sa faca achizitia offline, din magazine. Cat de mult ii influenteaza publicitatea online pe acesti cumparatori?
Expert AdWords, asteptat la Bucuresti: Daca nu castigi bani din asta, inseamna ca nu faci ceea ce trebuie Expertul britanic in promovarea prin Google AdWords David Rothwell , care administreaza bugete de promovare de 38 de milioane de dolari la nivel mondial, indeamna comerciantii online sa isi faca reclama mai mult prin acest sistem.
​INFOGRAFIC Ce fac romanii cu acces la internet in timpul pauzelor publicitare Opt din zece romani cu acces la internet, acasa, schimba canalul atunci cand incepe o pauza publicitara. Romanii considera ca reclamele de pe posturile TV autohtone sunt plictisitoare si se repeta prea des, iar principalele doua ocupatii, in timpul pauzelor, este schimbarea canalului, respectiv stau de vorba cu alte persoane.