Proiect sprijinit de :

Parteneri:
4 grafice si 1 tabel: Ce loc ocupa in UE antreprenorii romani la promovarea pe internet Firmele din Romania sunt pe ultimul loc in Uniunea Europeana, atat in privinta folosirii unui site propriu, cat si a promovarii prin reclame pe internet, releva datele furnizate recent de Biroul european de statistica Eurostat.
Cum functioneaza o platforma care vinde servicii de marketing online O firma sau o companie poate sa-si creasca vanzarile sau vizibilitatea brandului in mediul online prin folosirea unei  platforme care ofera servicii de marketing digital adapte si personalizate fiecarui tip de business. Totodata o astfel de platforma ofera antreprenorilor si oamenilor de afaceri flexibilitate si adaptabilitate avand in vedere ca plata si tot procesul prin care sunt planificate campaniile de promovare au loc exclusiv online.
Revolutia social media - pana in 2020 publicitatea pe platformele de socializare o va depasi pe cea din presa scrisa Expansiunea rapida a platformelor de socializare pe dispozitivele mobile precum si conectarea rapida la internet prin tehnologii sofisticate a declansat o schimbare uriasa in modul in care multi oameni se informeaza. Companiile isi indreapta tot mai mult atentia si banii catre social media, pe platforme precum Facebook si Snapchat care se dovedesc mai eficiente decat clasicele formate bannere.
How To marketing online: 5 strategii creative de promovare pe Facebook. Statisticile arata ca antreprenorii si marketerii romani cheltuiesc pe Facebook si Google mai bine de jumatate din toata suma investita in marketing online.Problema este insa legata de rezultatul acestor sume investite, care vor ajunge la 64.000.000 euro anul acesta. Cifrele arata ca dovedirea ROI (Return on Investment) este a doua principala provocare a marketerilor, dupa generarea de trafic si potentiali clienti. 46% dintre specialisti intampina provocarea de a dovedi rezultatele marketingului online. Cu alte cuvinte, investim bani, dar nu stim daca avem rezultate.Mai jos vreau sa-ti prezint 5 din cele mai eficiente metode pe care noi le-am identificat la SMARTERS pentru a ajuta afacerile clientilor sa creasca.Vezi in articol exemple in imagini
7 lectii de la Harvard: Cum iti faci primii 1.000 de clienti? Dar 1 milion? Modelele Uber, Airbnb, Etsy Cand abia intri in afaceri, sa ajungi la primii clienti este una dintre cele mai mari provocari. Dupa ce ai ajuns, iti dai seama cat e de greu sa cresti si mai mult. Harvard Business School explica pasii prin care un startup ajunge la primii 1.000 de clienti si apoi la 1 milion de clienti, in afacerile de tipul platformelor online de sharing economy. Uber, Airbnb si Etsy sunt folosite ca exemple.
Apeluri telefonice sau mesaje scrise? Ce prefera Generatia Y si cum poate profita afacerea ta In comunicarea dintre afaceri si clientii acestora incepe sa isi faca loc, deocamdata discret, un nou tip de serviciu: chatbot-ul sau - mai pe romaneste spus - asistentul virtual. Poti afla ce este dar, mai ales, ce ar putea deveni noua tehnologie si cum te-ar putea ajuta in afaceri dintr-o mini-serie de articole publicate pe StartupCafe.ro cu ajutorul unor cititori pasionati de subiect.Ai o idee ori ai implementat deja o solutie de chatbot? Da-ne de veste pe pagina de Facebook Startupcafe.ro sau posteaza un comentariu la finalul articolului.
Campaniile integrate de promovare in online - principalul trend in afaceri in 2017 Internetul va fi cel mai atractiv mijloc de comunicare pentru mediul de afaceri romanesc in 2017. Potrivit unui studiu, anul viitor firmele se vor focusa pe dezvoltarea unor campanii integrate de promovare a produselor si serviciilor in mediul online, acesta fiind principalul trend in comunicarea de business.
Principalele tendinte in publicitatea online in 2017 Intr-un business este importantat sa ramai conectat la tendintele din marketing pentru ca asta inseamna sa ai acces la informatii despre ceea ce este important pentru potentialii clienti. Daca ai o afacere care tinteste piata tanara, nu poti ajunge la clienti in 2017 prin intermediul cartii de telefon. Lucrurile se schimba mereu in lumea marketingului, si potrivit site-ului allbusiness.com se contureaza trei mari tendinte in urmatorul an pe zona de publicitate.
Profesor de la Harvard: 6 lectii de vanzari si marketing invatate de la campania castigatoare a lui Donald Trump Campania prin care miliardarul Donald Trump a castigat functia de presedinte al Statelor Unite le ofera antreprenorilor sase lectii de vanzari si marketing. Profesorul John Quelch, de la Harvard Business School, a explicat cele sase invataminte trase din victoria uimitoare a omului de afaceri care a luat cu asalt politica mare.
Targul IMM 2016, organizat de Ministerul Economiei, nu a atras expozanti suficienti si se amana Targul Intreprinderilor Mici si Mijlocii (TIMM) 2016 se amana din cauza participarii scazute a firmelor expozante, a anuntat, marti, Ministerul Economiei, prin Directia sa de politici antreprenoriale, organizatoarea evenimentului.
UTIL: Infografic cu dimensiunile pentru imaginile postate in Facebook In online marketing lucrurile se schimba foarte repede, iar Facebook nu este o exceptie. Pentru ca o campanie pe Facebook  sa se vada bine si pe mobil este nevoie ca imaginile si pozele pe care le publici sa aiba anumite dimensiuni. Daca acestea nu au dimensiunea potrivita, risti ca poza ta sa nu fie centrata, sa lipseasca o parte importanta din ea si sa nu transmita mesajul pe care voiai sa-l transmiti. Cei de la agentia Smarters au facut un infografic cu toate dimensiunile necesare unei campanii pe Facebook.
9 ponturi sa obtii cat mai multe share-uri pentru ceea ce publici Chiar daca strangi o baza mare de fani, numarul mare de Like-uri nu iti garanteaza neaparat succesul. In social media, un site sau blog care ofera continut de calitate va avea succes si va obtine multe distribuiri la postari daca interactionezi cu utilizatorii. Pentru asta este important sa creezi un continut care sa mentina interesul si sa-i fidelizeze pe cei care te citesc.
Workshop Startupcafe la Galati: Ce poate face internetul pentru afacerea ta Echipa StartupCafe.ro merge pe 6 octombrie 2016, la Galati, cu workshop-ul pentru antreprenori "Ce poate face internetul pentru afacerea ta", in seria de conferinte itinerante Afaceri.ro. Impreuna cu un trainer acreditat Google, un antreprenor local cu afaceri online si  un expert in marketing digital discutam cu participantii cum se poate folosi internetul pentru promovarea si dezvoltarea afacerilor mici si mijlocii.
Cum poate fi estimat potentialul de cumparare al unui client prin inteligenta artificiala Fiecare utilizator face sute de actiuni marunte atunci cand viziteaza un site. Prin tehnologia "invatarii avansate" ( Deep Learning) poate fi urmarita fiecare informatie lasata de activitatea uni client pe site, arata RTB House, companie specializata in campanii de retargetare.
Cum iti promovezi afacerea cu foarte putini bani Daca marile companii isi permit bugete de marketing mari, cu distributia mesajului pe cat mai multe canale, cand vine vorba de startup-uri si antreprenori aflati la inceput de drum, banii investiti in publicitate sunt mai putini. Agentie de marketing online, Today's a realizat un studiu de caz al optiunilor de promovare cu buget limitat, a fixat un buget ipotetic de 200 de euro si ofera sfaturile esentiale de promovare in aceasta limita.
12 "trucuri" pe Facebook: Cum te faci mai vizibil fara sa platesti reclama Unii specialisti in promovare pe retelele sociale considera ca mai pot fi folosite cateva "trucuri" pentru a te face cat mai vizibil pe Facebook si fara sa platesti reclama, chiar daca reteaua de peste 1,6 miliarde de utilizatori si-a modificat in ultima perioada algoritmul de afisare a postarilor in newsfeed.
4 pasi simpli in marketingul online care au impact in dezvoltarea afacerii tale Marketingul online este acum una dintre cele mai puternice metode in achizitionarea clientilor pentru afaceri. La scara mica sau mare, intreprinzatorii considera ca marketingul online este o parte importanta a strategiei de dezvoltare. Si trendul in ceea ce priveste marketingul online este in continua ascensiune.
3 ponturi simple pentru a castiga loialitatea clientilor Esti un antreprenor care are succes in atragerea clientilor dar, te confrunti cu o problema: majoritatea acestora nu se mai intorc sa cumpere de la tine. Toti stim ca modalitatea de a obtine un ROI pozitiv si grozav este sa pastrezi clientii pe care ii ai deja, dar cum poti  face asta? Cum poti sa-ti fidelizezi actualii clienti?
Romania, locul doi la eficienta reclamelor pe mobil. Care sunt cele mai bune campanii Numarul utilizatorilor de dispozitive mobile este in continua crestere la nivel global. Telefoanele mobile si tabletele nu mai sunt folosite doar pentru a comunica, ci incep sa reprezinte modalitatea cea mai rapida de acces la piata de produse si magazine online. Romania este pe primele locuri in Europa Centrala si de Est in privinta eficientei publicitatii pe mobil livrata prin tehnologia retargetarii in timp real, arata un studiu al RTB House.