Luminita Pirvu
Începerea scolii impulsionează vânzările de rechizite iar comercianti își pregătesc din timp campaniile de marketing. Și în online volumul vânzărilor a crescut în perioada iulie- septembrie pentru mai multe categorii de produse: rechizite școlare, cărți, produse de birotica și papetărie dar și la tablete, telefoane mobile, laptopuri si imprimante.
Comparativ cu 2016, anul acesta produsele din categoria de Back to School au înregistrat o creștere dublă în vânzări. Totodată 63.5% dintre căutarile legate de rechizite au fost făcute de pe dispozitivee mobile, potrivit unei analize efectuată de agenția de marketing Moloso.
De asemenea, 55% din căutari au fost efectuate de către românii din provincie, 30% bucureșteni și, interesant 15% din căutări au fost facute de către românii din diaspora. "Pentru anul viitor sugeram magazinelor online să aibă campanii speciale pentru părinții din diaspora care fac astfel de căutări", a declarat Cătălin Macovei, manager Moloso.
Cele mai vândute categorii de produse în online au fost caietele cu 55%, rucsace/ghiozdane - 25% iar restul au fost reprezentate de pixuri, penare, carioci, și alte produse.