Adi Iacob
Spre deosebire de software, hardware-ul nu poate fi îmbunătățit printr-o nouă versiune sau o actualizare. Este nevoie de mai mult timp pentru dezvoltare, fiindcă odată făcut ceva, se mai pot face foarte puține ajustări, spune Ivy Ross, șefa echipei de design a Google, întrebată care este diferența dintre proiectarea de hardware și software.
Ivy Ross subliniază că cel mai important principiu de proiectare de hardware pentru Google este cel uman, referindu-se la designul atrăgător din punct de vedere emoțional și ușor de încadrat în viața și casa oamenilor.
Ea spune că cu cât petrecem mai mult timp în fața ecranelor plate, cu atât mai mult ne vom bucura de formele tridimensionale. Acest lucru se reflectă în țesătura folosită pentru Home Mini, Home Max și Daydream View, textura telefoanelor Pixel și la pad-ul din silicon moale pe care îți odihnești încheietura mâinii în timp ce tastezi pe PixelBook.
Întrebată unde găsește o sursă de inspirație pentru munca sa, șefa echipe de design a Google spune că nu petrece mult timp uitându-se la alte produse electronice dincolo de ceea ce trebuie să înțealegă despre piață. Ea explică că nu poți crea ceva nou doar dacă te uiți în propria categorie, așa că se inspiră din artă, materiale, mobilier, muzică, natură și oameni.
Ivy Ross menționează că de multe ori, lucrurile care arată cel mai simplu pot fi de fapt cel mai greu de construit, mai ales fără a sacrifica din funcțiile dispozitivului.
Întrebată cum își explică jobul altor oameni, Ivy Ross a explicat: “Conduc o echipă care creează modul în care un produs Google arată, se simte și se comportă când îl ții în mâini”.
Surse: blog.google