Luminita Pirvu
După cumpărăturile de Black Friday și cele din luna decembrie, marii comercianți online au confirmat că traficul si achiziționarea produselor prin intermediul telefoanelor mobile este în plină asccensiune. Există câțiva pași esențiali pe care comercianții online îi pot face pentru a-și îmbunătății performanțele pe mobil.
Paginile de produse ar trebui să conțină imagini mari și de înaltă calitate care să fie clare atunci când sunt mărite. De asemenea, finalizarea unei comenzi ar trebui să includă cât mai puține pagini.
Totodată, comercianții trebuie să colecteze datele într-o formă utilă și consumabilă.
Clienții folosesc adesea un meniu tradițional de hamburger ca modalitate de a găsi produse în cataloage de mărci, dintre care unele includ mii de articole. Începând de la adaptarea site-ului la ecranul mic, brandurile se confruntă cu o adevărată provocare atunci când vine vorba de creșterea ratelor de conversie din mobile, mai ales atunci cand traficul de pe acest tip de dispozitiv este în creștere.
Utilizatorii de aplicații mobile sunt mai loiali și atunci când un utilizator înregistrează un cont în cadrul aplicației tale și începe să exploreze, e necesar și util să analizezi numele, locația, interesele, comportamentul acestuia. Fiecare dintre aceste puncte de date îți oferă posibilitatea de a personaliza o notificare sau un e-mail cu detalii relevante pentru a-l atrage înapoi pe site-ul tău. De exemplu poți folosi datele pe care le-ai stocat de la ultima căutare pe site-ul tău a clientului respectiv.
Este crucial să implici cumpărătorii. Atunci când cumpărătorii adaugă articole în coșul de cumpărături, dar nu finalizează comanda, îi poți trimite un memento cu detalii personalizate, cum ar fi să i te adresezi acestuia pe nume și să-i comunci timpul necesar de transport, pentru a-l determina să cumpere.Trimiterea notificărilor push cu ajutorul aplicației și trimiterea de e-mailuri îți va crește veniturile exponențial
Simplifică achiziționarea produselor pentru client oferindu-le un flux de plăți fără cusur. Ca de exemplu:
Brevetele de date au devenit obișnuite și comercianții pot pierde clienți dacă nu le au. Potrivit celor mai recente studii în domeniu, mai mult de jumătate dintre cumpărătorii online susțin că preferă să nu cumpere de la o firma care a înregistrat o încălcare a datelor, a constatat Gemalto.
Soluțiile existente bazate pe reguli pentru motoare care analizează ID-ul dispozitivului, listele negre și adresele IP devin ineficiente, pe măsură ce hackerii își schimbă modelele. SMB-urile ( n. red. discurile și directoarele partajate de Windows) ar trebui să adopte abordări de învățare automată cu concepte și categorii specifice care pot fi folosite pentru a construi modele comportamentale ale consumatorilor.
Aceste metode vor detecta deviația în activitatea normală fără a perturba rutinele obișnuite ale cumpărătorilor și elimină, de asemenea, procesul frustrant de a stabili și de a răspunde la întrebări suplimentare de securitate care le sunt puse consumatorilor.
Sursa: ecommercetimes.com