Luminita Pirvu

Peste 4000 de magazine vând pe platforma eMAG Marketplace

Imagine principala
Marketplace online

Pe platforma eMAG numarul magazinelor partenere a crescut cu peste 74% fata de aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la peste 4000 de magazine inscrise si care au generat vanzari de peste 350 de milioane lei. Există mai multe avantaje pentru comercianți de a-și vinde produsele pe marketplace-uri: își pot stabili singuri condițiile comerciale, taxele de livrare, politica, taxele de retur, precum și preturile.

„Estimăm că până la finalul anului vom genera vânzări de peste 800 de milioane de lei. De asemenea, continuăm programul de creștere accelerată lansat în ianuarie 2017 și dorim să ajungem la 7.000 de selleri până la finalul acestui an”, a declarat Florin Filote, director eMAG Marketplace

În oferta eMAG sunt prezente peste 1,4 milioane de produse din 1.600 de categorii, care acoperă o gamă diversă, de la electronice și electrocasnice, jucării, produse de casă și grădină, auto, la cosmetice și produse de îngrijire personală și articole sportive.

Categoriile cu cel mai mare număr de magazine partenere sunt Home & Deco, Produse pentru copii, Do-it-yourself și Fashion. Platforma înregistrează lunar peste 20 de milioane de vizite și depășește astfel traficul lunar al celor mai importante 10 mall-uri din România.

În platforma eMAG Marketplace sunt înregistrate companii românești printre care F64 (magazin dedicat pasionaţilor de fotografie), Cărtureşti (concept store de carte şi produse de papetărie), Otter (încălţăminte premium), Optiplaza (reţea de magazine de optică), Flori de Lux (florărie online), Mirano (produse de voiaj), Arsis (distribuitor de telefoane şi accesorii), RoGroup (accesorii auto, anvelope şi instalaţii GPL) sau Fares (remedii naturiste), CES (Complet Electro Serv).

Portofoliul de branduri internaţionale cuprinde companii precum Franke, Gorenje şi Miele (electrocasnice şi accesorii pentru bucătărie), Hervis Sports (articole şi echipamente sportive) sau Meli Melo (bijuterii şi accesorii fashion).

Platforma oferă produse din game diferite și lasă posibilitatea fiecărui magazin partener să îşi stabilească singur condiţiile comerciale, taxele de livrare, politica și taxele de retur, precum şi preţurile.

În anul 2016, eMAG a investit în platforma Marketplace peste 2 milioane de euro pentru achiziția de hardware și facilitarea procesului de integrare a magazinelor partenere.
100 de oameni fac parte din echipa dedicată diviziei eMAG Marketplace.

 

 

Parallax

Vizualizari
1943
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu
poza de profil
FamShop
Platform
In plus, sellerii isi pot optimiza costurile operationale prin automatizarea fluxurilor intre eMAG Marketplace si programul de gestiune si contabilitate (ERP). Mai precis, comenzile plasate in marketplace se pot sincroniza automat ca facturi in ERP, iar stocurile si preturile din ERP sunt automat trimise in marketplace, eliminand procesarea manuala. Aceeasi discutie este valabila si in cazul emiterii AWB-urilor. Automatizarile sunt realizate prin platforma romaneasca FamShop (editat de redactie)

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri