Adi Iacob
Anul trecut, Google a introdus cinci noi modalități de a construi o prezență online captivantă, care arată clienților ce înseamnă afacerea în sine.
O prezență online puternică este o componentă esențială a strategiei de marketing, indiferent de mărimea afacerii sau de industria de care aparține.
Potrivit cercetărilor interne Google, afacerile cu un site propriu înregistrează cu 25-35% mai multe clickuri. Construirea site-ului firmei nu trebuie să fie complicată sau consumatoare de timp. Aveți posibilitatea să creați un site simplu pentru afacere în mai puțin de 10 minute cu website builder-ul Google.
Acum este ușor să distribuiți postările care apar când oamenii vă găsesc afacerea în căutările Google și în Google Maps. Potrivit unui studiu realizat de Ipsos, 50% dintre oameni caută promoții sau reduceri online, deci este important să distribui oferte, evenimente viitoare, cele mai recente știri și mai multe astfel de informații cu potențialii clienți chiar când vă găsesc afacerea în mediul online.
Ca proprietar al afacerii, ai cele mai fiabile răspunsuri la întrebările clienților tăi. Cu Questions and Answers, este ușor să adaugi răspunsuri la întrebările frecvente care pot fi găsite ușor de potențialii clienți.
Oamenii au încredere în afacerile cu informații actuale și relevante online. Potrivit cercetării interne Google, înregistrările Google complete obțin de șapte ori mai multe clickuri.
Menține actualizate infomațiile despre afacere cu business dashboard. Pur și simplu tastează numele companiei în căutarea Google și poți completa înregistrarea, partaja fotografii și postări legate de afacere, poți răspunde la recenzii și vedea câte vizualizări primești.
Sursa: Google Blog