Luminita Pirvu
După ce anul trecut Facebook a anunțat că timpul consacrat în medie de un internaut pentru a urmări mesajele publicitare online este exagerat acum rețeaua socială recunoaște că umflă cu câteva zeci de milioane, numărul de utilizatori care pot vedea mesajele publicitare pe platforma sa. Informația a apărut în urma unei analize efectuate de Pivotal Research Group, informează Reuters, citat de agenția Agerpres.
Serviciul Ads Manager de la Facebook susține că are o audiență potențială de 41 de milioane de utilizatori cu vârsta între 18 și 24 de ani și 60 de milioane de internauți cu vârsta între 25 și 34 de ani din SUA.
Analiștii de la Pivotal Research Group arată că în datele oficiale ale recensământului de anul trecut în SUA erau 31 de milioane de persoane cu vârsta între 18 și 24 de ani și 45 de milioane de persoane cu vârsta între 25 și 34 de ani.
Facebook explică faptul că estimările sale sunt destinate "evaluării numărului de persoane care într-o anumită zonă sunt susceptibile să vadă un mesaj publicitar pe care o companie ar putea să îl plaseze și nu sunt concepute pentru a corespunde cu estimările privind datele privind populația sau recensământul".
Rețeaua socială precizează că estimările sale se bazează pe mai mulți factori, precum comportamentul utilizatorului și locația sa comparativ cu dispozitivele.
În luna septembrie a anului trecut, Facebook a anunțat pe utilizatori că timpul consacrat în medie de un internaut pentru a urmări mesajele publicitare online este exagerat. Acesta recunoștea că evaluarea ținea cont doar de mesajele video care sunt urmărite timp de cel puțin trei secunde, acesta fiind indicatorul de referință pentru o "vizualizare".