Luminita Pirvu

De Black Friday tranzacțiile online se vor dubla comparativ cu 2016

Thumbnail

Dincolo de cumpărături, Black Friday este și momentul care definește cum va merge business-ul magazinelor online în anul ce urmează. Potrivit statisticilor vârful vânzărilor de Black Friday este direct proporțional cu direcția de creștere a vânzărilor comercianților pentru anul următor.

Pe data de 17 septembrie se estimează o creștere cu 55% a volumelor tranzacționate de Black Friday coomparativ cu anul trecut iar valoarea totală a tranzacțiilor online va ajunge la peste 175 milioane lei potrivit platformei de plăți online PayU România.

30% din totalul comenzilor de Black Friday vor fi achitate online, estimează PayU. Dintre metodele de plată preferate, plata cu cardurile de rate câștigă din ce în ce mai mult teren.

,,Dacă anul trecut plățile prin carduri cu rate au reprezentat o treime din totalul plăților online efectuate în sistemul PayU România, ne așteptăm ca anul acesta acest procent să crească cu peste 40%, ajungând la aproximativ 50 milioane de lei”, susține Marius Costin, Country Manager PayU România.

Ce se cumpără de Black Friday

Aproximativ 60% din totalul produselor achiziționate de Black Friday sunt din categoria IT&C. Un interes din ce în ce mai crescut se remarcă pentru produsele din categoria eTail, precum home&deco, produse alimentare, produse cosmetice, vinuri.

Black Friday este un eveniment de interes și pentru alte țări. Anul trecut, în platforma PayU au fost înregistrate tranzacții din 87 de țări.

,,Și anul acesta ne așteptăm ca magazinele online să vândă în afara granițelor țării și să înregistrăm tranzacții din țări precum Lituania, Finlanda, Slovenia sau Rusia. În aceste cazuri este obligatoriu să oferi cumpărătorilor un portofoliu variat de metode de plată, care să le permită să plătească cu ce au în buzunar. Este un bun moment pentru magazinele online să experimenteze comerțul transfrontalier și să vadă că este la fel de ușor să faci comerț online de la est la vest, pe cât este de la vest la est, ” adaugă Marius Costin.

Anul trecut, în platforma PayU a fost înregistrat un maximum de 500 de tranzacții de minut, peste dublul valorii înregistrate în 2015. .

Retailerii din portofoliul PayU care vor participa la ediția Black Friday de anul acesta sunt: eMAG, FashionDays, PC Garage, Altex, Elefant, Flanco, Jysk, Kika, Vivre, F64, Carrefour, iStyle.

 

 

Parallax

Vizualizari
621
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri