Claudia Timis - Atelierul Digital Cluj-Napoca
Doi consultanți din Atelierul Digital Google Cluj-Napoca îți explică ce înseamnă optimizarea site-ului și a unei pagini de landing într-o întâlnire transmisă live de StartupCafe.ro miercuri 8 octombrie 2017, de la ora 11.00.
Dacă ești interesat de metode și instrumente de promovare digitală a afacerii tale, fie că este vorba de magazinul tău online, serviciile pe care le oferi, aplicația pe care ai realizat-o sau pur și simplu promovarea website-ului tău, urmărește înregistrarea transmisiunii în care, împreună cu Mădălina, răspundem la următoarele întrebări:
Ce înseamnă optimizarea unui site? Dacă am un site, ce ar trebui să fac ca să îl optimizez? Cum să atrag mai mult trafic pe site?
Ce ar fi de evitat atunci când vreau să îmi optimizez site-ul?
De cât timp am nevoie pentru a-mi optimiza site-ul și cât de des trebuie să fac asta? În cât timp văd rezultatele ?
Cum ordonează motorul de căutare rezultatele? Cât e important e să fiu pe prima pagină din căutări?
De ce aspecte tehnice ar trebui să țin cont la optimizarea unui site? Ce este HTTPS?
De ce contează viteza cu care se încarcă un site? Cum arată un site mobile friendly?
Dacă îmi optimizez site-ul pentru mobil ar mai fi nevoie să îmi construiesc și o aplicație de mobil?
Optimizarea ține doar de partea din spate/tehnică a site-ului sau și de conținut?
Cine suntem:
Claudia Timiș: Studentă în anul 1, nivel master, la FSEGA (Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor), specializarea Administrarea Afacerilor, Comerț, Turism și Servicii. Îi plac mult pisicile și drumețiile pe munte în sezonul rece.
“Atelierul digital mi-a arătat cum putem folosi această eră digitalizată în folosul nostru, profitând de tot ceea ce ne oferă internetul la adevărata sa valoare, pentru că posibilitățile sunt multiple. Iar noi trebuie sa ne menținem în continuă dezvoltare pentru a nu rămâne desprinși de ceea ce însemnă evoluție.”
Mădălina Macsim: Studentă în anul 2, nivel master, FSPAC (Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării), specializarea Publicitate.
Îi plac provocările și nu crede în „nu pot”.
“La facultate învățam despre metodele de promovare tradiționale, care nu mi se păreau de actualitate. Am decis să aflu mai multe despre marketingul online și așa am descoperit Atelierul Digital. Acest proiect m-a ajutat nu doar să acumulez cunoștințe de digital, ci și să descopăr că internetul nu trebuie folosit doar pentru entertainment.”
Transmisiunea face parte din seria de întâlniri online destinate antreprenorilor interesați de promovarea digitală a afacerilor pe care StartupCafe.ro împreună cu hub-urile Atelierul Digital Google din București, Cluj-Napoca, Timișoara și Iași le organizează în luna noiembrie 2017.
Între timp poți urmări înregistrarea transmisiunii precedente:
Pentru alte detalii legate de optimizarea site-ului tău, metode de promovare digitală pentru afacerea ta, ori pentru programarea la o consultație gratuită, în Atelierul Digital Google din Cluj-Napoca:
mă poți contacta direct folosind butonul de contact din profilul meu de specialist sau
scrie-mi la comentarii folosind formularul de la finalul acestui articol și bifează căsuța ”Vreau răspuns de la autor”