Proiect sprijinit de :

Parteneri:
Cand vinzi cel mai bine pe magazinul online Zilele saptamanii in care magazinele online vand cel mai bine sunt miercurea si joia, sustine seful unei firme de marketing si afiliere online. Pe sectoare, valoarea medie a unei tranzacţii în IT&C este de 700 lei, 140 de lei în fashion, 200 de lei pentru produsele destinate copiilor și 220 de lei pentru produsele home & deco, a mai afirmat Boerescu, potrivit sursei citate.
ContentSpeed lanseaza o platforma prin care orice startup isi poate deschide magazin online Agentia de e-commerce ContentSpeed lanseaza in premiera pentru piata din Romania platforma ContentSpeed StartUp prin care pune la dispozitia utilizatorilor un "spatiu digital" unde acestia pot sa-si creeze, promoveze si optimizeze eficient afacerea online. Pentru a elimina din riscurile inerente unui startup, compania  permite testarea gratuita a noii platforme timp de 14 zile. Abonamentul lunar incepe de la 35 euro (pentru maxim 300 de produse si 1 GB stocare). exista un abonament mediu de 55 de euro si unul Platinum, de 175 de euro/luna (care cuprinde 10 GB stocare si maxim 10.000 de produse gazduite).
De la raft, la site - Cateva sfaturi pentru a-ti muta magazinul din offline, in online Tot mai multe magazine "fizice" vor sa aiba o prezenta si pe online, insa acest lucru necesita un depozit optimizat, un numar mai mare de angajati si sisteme informatice performante. In ce trebuie sa investeasca un comerciant care vrea sa intre in online si in ce mod sunt diferiti clientii pe internet shopping puteti citi in materialul format din opiniile reprezentantilor companiei de servicii logistice e-commerce Frisbo.
Etsy – un startup creat acum zece ani – isi face intrarea in forta pe Bursa Patru antreprenori au creat acum zece ani la New York o platforma online prin care creatorii de obiecte hand-made sa isi vanda produsele in toata lumea. In prezent, Etsy a ajuns sa aiba peste un milion de oameni care vand diverse obiecte, de la invitatii de nunta pana la tablouri si remedii naturiste. Mai mult, compania a intrat pe Bursa, iar in prima zi actiunile au crescut cu peste 85%, insa marea intrebare este daca presiunile financiare ale actionarilor nu vor strica modelul “prietenos” de business al Etsy.