Proiect sprijinit de :

Parteneri:
Cateva sfaturi utile despre cum se foloseste metoda pay per click Multi dintre proprietarii de magazine online mici nu-si permit sa plateasca un specialist PPC (pay per click) care sa-i ajute sa-si promoveze afacerile online. In campaniile de publicitate online este nevoie de cateva repere pentru a evita pierderile de bani. Iata cateva sfaturi pentru a stapani metoda pay per click care, odata ce ai invatat-o duce la cresterea veniturilor
5 lucruri pe care trebuie sa le stii atunci cand apelezi la o firma de consultanta Sunt diverse situatii in care ai nevoie de o firma de consultanta pentru a-ti rezolva o problema atunci cand ai o afacere. Daca nu ai resurse financiare sau experienta necesara pentru a aborda o problema in plan intern, contractarea unei firme de consultanta te poate scoate din impas. Cum stii care firma de consultanta este potrivit pentru tine? Ce ar trebui sa cauti atunci cand ai nevoie de sfatul unui specialist? Cateva sfaturi practice care te pot ajuta sa iti dai seama daca o firma de consultanta este potrivita pentru afacerea ta.
10 greseli care duc la falimentul unui magazin online Comertul electronic ofera oportunitati de venituri fantastice, posibilitatea de a fi deschis 24 de ore din 24 de ore si, in acelasi timp, mai putine cheltuieli generale in comparatie cu un magazin fizic. Chiar daca numarul magazinelor online creste de la an la an iar comertul electronic este in plina ascensiune un numar foarte mare de firme online se lupta sa fie profitabile si chiar sa supravietuasca. Daca ai un magazin online sau vrei sa-ti faci unul, trebuie sa stii care sunt greselile majore care pot duce la faliment.
ANAF: Evaziunea si frauda fiscala in comertul online au atins cote fara precedent Evaziunea si frauda fiscala in comertului online "au atins cote fara precedent", sustine presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF), Bogdan Stan, care isi motiveaza astfel solicitarea ca ANAF sa aiba acces electronic la datele privind proprietarii de domenii ".ro". Ministrul Comunicatiilor, Augustin Jianu, s-a declarat de acord cu cererea ANAF, insa in cazuri punctuale si justificate.
ANAF vrea datele de identificare ale posesorilor de domenii .ro, dar ministrul Comunicatiilor se opune. Magazine online ar putea fi vizate Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) vrea sa obtina datele de identificare a persoanelor care detin domenii .ro, insa ministrul Comunicatiilor, Augustin Jianu, s-a opus momentan acestui demers, invocand protectia datelor personale. Fiscul spune ca vrea astfel sa combata evaziunea fiscala si, desi nu precizeaza acest lucru, ar putea fi vorba de magazine online.
Cum vand antreprenorii din Europa prin intermediul mobile. Ponturi si sfaturi pentru mobile shopping "Orice comerciant sau brand care neglijeaza mobilul risca sa piarda venituri substantiale, pur si simplu. Personalizeaza, personalizeaza, personalizeaza," este principalul sfat al specialistiilori in e-commerce, potrivit raportului IREU Top 500 Performance Dimension, citat de GpeC. Raportul prezinta modul in care folosesc comerciantii europeni mobilul in modelul lor de business si care sunt abordarile care functioneaza in strategiile de mobile shopping.
INFOGRAFIC Doua treimi dintre utilizatorii de internet europeni fac cumparaturi online. Vezi ce pe ce loc se situeaza Romania In 2016, 84% dintre europenii au folosit internetul si dintre acestia doua treimi au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii on-line, potrivit unei statistici Eurostat. Pe primul loc la cumparturi online este Marea Britanie cu 87%, urmata de Danemarca cu 84% si Germania cu 82%. In preferintele europenilor la shopping pe pimul loc se afala hainele si articolele sportive urmate de vacante si de bunurile de uz casnic.
Comenziile online la mancare s-au dublat in 2016. Top consumatori online Anul trecut in Romania s-a inregistrat o crestere a numarului de comenzi online la mancare cu 57%, comparativ cu  anul precedent. Cele mai solicitate preparate de catre romani au fost cele din bucataria romaneasca, chinezeasca si de tip fast-food, potrivit platformei foodpanda.ro
3 sfaturi pentru promovarea online de Valentine’s Day Sarbatorile dragostei sunt aproape, iar indragostitii au inceput deja sa cumpere cadouri, atat online, cat si offline. Pentru comercianti insa, perioada de dinainte de aceste sarbatori este o reala oportunitate pentru a-si atinge targetul de vanzari. Pana la urma, este al doilea varf de vanzari de dupa Craciun si Anul Nou. Iata un top 3 al celor mai de succes tactici de retargetare pentru retaileri si magazine online.
Cu cat vor magazinele online sa isi creasca vanzarile de Sfantul Valentin, Dragobete, 1 si 8 Martie. Cele mai cautate produse Magazinele online, membre in Asociatia Magazinelor Online anunta suplimentarea stocurilor de produse pentru Sfantul Valentin, Dragobete, 1 si 8 Martie si estimeaza vanzari cu pana la 80% mai mari, potrivit asociatiei. Ce strategie au.
TOP Eurostat: Romania, pe ultimul loc in UE in privinta utilizatorilor de internet atenti la cookie-uri Romania se afla pe ultimul loc in Uniunea Europeana in privinta procentului de utilizatori ai internetului care constientizeaza existenta cookie-urilor emise de site-uri pentru a strange anumite informatii despre vizitatori, releva datele emise recent de Biroul european de statistica Eurostat. Statistica, valabila pentru anul 2016, este relevanta in securitatea datelor personale ale utilizatorilor de internet, precum si pentru magazinele online, care folosesc aceste cookie-uri pentru a aduna informatii de marketing despre cumparatori.
Romanii prefera continutul video online din YouTube si Facebook YouTube si Facebook sunt canalele prin care romanii obisnuiesc sa urmareasca cel mai frecvent continut video online pe desktop, preferand videoclipurile muzicale, filmele, clipurile amuzante si stiri. In ceea ce priveste categoriile de varsta, tinerii de 16-24 de ani folosesc mai mult decat ceilalti romani smartphone-ul pentru vizionarea continutului video, se arata intr-un studiu realizat de compania de research iSense Solutions pentru agentia de media Initiative.
Problemele comertului online iarna. Care este timpul mediu de livrare in Romania Una dintre cele mai mari provocari cand vine vorba de comertul online si livrare este starea drumurilor, mai ales in anumite regiuni din tara. Atunci cand mai multe din segmentele importante ale drumurilor nationale sunt declarate inchise, livrarile vor fi cu siguranta afectate, spune Paul Copil, fondatorul QeOPS, companie specializata in logistica.
3 studii de caz privind optimizarea site-lui pentru dispozitivele mobile. Cum au reusit trei companii romanesti sa-si creasca vanzarile Daca esti antreprenor si ai o afacere care se deruleaza online cel mai probabil stii ca foarte multi oameni isi folosesc dispozitivele mobile pentru a naviga pe internet. In acest context, optimizarea site-urilor pentru telefoanele mobile este necesara pentru a-ti mentine si dezvolta portofoliul de clienti. Multi antreprenori nu inteleg ca chiar daca au o afacere care vinde bine pe desktop risca sa piarda clineti si comenzi fara un site optimizat pentru mobil.  Startupcafe.ro va prezinta trei studii de caz - trei companii romanesti care si-au optimizat site-urile si rezultatele obtinute de acestea.
Magazinele online care vand in afara granitelor tarii isi cresc vanzarile de doua ori mai repede - studiu Tendintele din e-commerce au dat nastere unui nou ecosistem de ofertare si de solutii care ii ajuta pe comercianti sa-si  adapteze oferta la lumea digitala si sa tranzactioneze cu clientii de pe pietele externe. In acest context magazinele online care vand in afara granitelor tarii au potential de a creste doua ori mai repede decat cele care vand doar intern. Retailerii pot creste cu 60% mai repede daca ofera si servicii premium, potrivit unui studiu DHL.
Cum sa vinzi de Valentine's Day. Sfaturi pentru retailerii online  Sarbatoarea de Valentine's Day a intrat de curand in practicile de consum ale romanilor, iar comerciantii si, in special, retailerii online vin cu tot mai multe oferte. Totusi, pentru a maximiza cea mai importanta zi de shopping din februarie, ar trebui sa tina cont de cateva directii. Liviu Taloi, fondator ECOMpedia, vorbeste despre tendintele in e-commerce si explica ce strategii ar trebui sa aplice comerciantii pentru a fi pregatiti.
Topul tehnologiilor care influenteaza comertul online In 2016, totalul vanzarilor pe care retailerii din e-commerce in Romania le-au realizat a ajuns la doua miliarde de euro, cel mai bun parcurs pentru comertul online. Aceasta crestere a facut ca sectorul de e-commerce sa fie tot mai competitiv. Companii noi, mici business-uri sau corporatii, deopotriva vor vinde online, in timp ce asteptarile consumatorilor fata de aceasta activitate vor fi, de asemenea, in crestere, arata o analiza realizata de RTB House.
TOP Eurostat: ​28% dintre locuintele din Romania, fara acces la internet Romania a fost in anul 2016 antepenultima tara a UE in privinta accesului la internet, cu numai 72% dintre gospodarii conectate, potrivit datelor furnizate marti de Eurostat, foarte importante pentru comertul si promovarea online.
Cum iti securizezi magazinul online. De ce ai nevoie de certificat SSL, ce importanta are in cautarile Google. Site-urile de e-commerce dar si alte website-uri care colecteaza parole ori date personale au inceput sa primeasca de cateva zile mesaje de avertizare de la Google, daca nu folosesc conexiuni securizate, de tip HTTPS. Compania care detine cel mai utilizat motor de cautare sustine securizarea website-urilor si incepand din aceasta luna va arata utilizatorilor care folosesc browser-ul Chrome ce site-uri nu sunt securizate.
eMAG lanseaza un program pentru ONG-uri si PFA-uri ce produc in Romania. Ce conditii trebuie sa indeplineasca pentru a intra in Marketplace Compania eMAG lanseaza un program prin care producatorii locali cu cifre de afaceri sub 500.000 lei isi pot lista produsele in platforma eMAG Marketplace. Ei vor avea comisioane reduse si facilitati la transportul produselor comercializate. Iata ce condii trebuie sa indeplineasca micii producatori romani pentru a se putea lista in Marketplace-ul retailerului.