Luminita Pirvu
Startup-urile care dețin soluții inovatoare în domenii precum mobilitate, programe de fidelizare a clienților,„big data”, retail, curierat sau distribuție se pot înscrie pentru un program de mentorat de trei luni la Budapesta.
Grupul MOL împreună cu incubatorul de afaceri Design Terminal lansează în ianuarie 2018 un program destinat startup-urilor ale căror soluţii se află în prezent într-o fază incipientă de dezvoltare.
Procesul pentru depunerea candidaturilor a început la data de 22 septembrie şi se adresează start-up-urilor care sunt pregătite să îşi testeze soluţiile inovatoare (prototipuri sau produse minimale) în domenii precum mobilitate, servicii retail, sisteme de curierat şi distribuţie, dar şi programe de fidelizare a clienţilor şi big data.
Termenul limită de depunere a candidaturilor este 23 octombrie.
Procesul de selecţie cuprinde două etape – depunerea candidaturii on-line, urmată de o tabără de selecție în care cei care ajung pe lista scurtă își vor putea prezenta şi discuta soluţiile, echipele şi viziunea cu reprezentanţii Grupului MOL şi Design Terminal.
După sesiunea de prezentări vor fi selectate 4-5 startup-uri care vor avea şansa de a lucra direct cu o importantă companie din Europa Centrală şi de Est şi vor avea acces parţial la o bază de 10 milioane de clienţi internaţionali şi la o vastă reţea de retail.
Participanţii la program vor primi sprijin şi îndrumări personalizate de la experţii Grupului MOL şi de la echipa extinsă de mentori ai agenţiei Design Terminal, precum şi posibilitatea de a participa la workshop-uri şi vor avea acces la un spaţiu de lucru.
La sfârşitul programului, startup-urile selectate vor încheia un parteneriat pe termen lung cu Grupul MOL, în calitate de furnizori de produse și servicii inovatoare. Mai multe detalii găsiți aici.