Claudiu Zamfir

O firmă românească de haine vrea să-și deschidă magazin în SUA: Oamenii de acolo ”au viață socială și le place să se îmbrace și să arate drăguț”

Thumbnail

O antreprenoare româncă din zona modei pentru femei, Denisa Radian, a declarat, joi, că urmează să-și deschidă un magazin în Miami, SUA, pentru a vinde haine clientelor americane, mai ales din statele Florida, California sau New York, pentru că acolo ”oamenii au viață socială, le place să se îmbrace, să arate drăguț”.

De ce Florida, de ce Miami? Pentru că noi credem că în general America este o piață foarte matură și credem că și produsul nostru este unul matur. Noi credem că în Florida, Californa sau New York vom găsi o piață potrivită pentru produsul nostru, pentru că populația este foarte diversificată și oamenii au viață socială, le place să se îmbrace, să arate drăguț” - a spus Radian, CEO și cofondatoare a brandului românesc Nissa, la o întâlnire, la București, cu oameni de afaceri americani și români.  

Întrebată dacă ea crede că afacerea va crește în America la fel ca în România, a spus: ”Sincer, nu știu”. ”Am vrut doar să ieșim în străinătate, pentru că produsul nostru este matur și are nevoie să întâlnească altfel de clienți, nu că clienții români nu ar fi de ajuns, ei sunt imporanți pentru noi” - a completat antreprenoarea.

Un alt motiv pentru alegerea statului american Florida pentru a-și deschide magazinul de haine este legat de taxe. ”Când livrezi on-line din Florida către restul Statelor Unite, nu ai taxe de vânzare, deci aceasta ne va permite să le oferim clienților americani transport gratuit sau alte beneficii care ne-ar putea face mai atractivi pentru ei” - a mai spus antreprenoarea româncă.

Denisa Radian, care și-a deschis afacerea din România în anul 2001, împreună cu mama și cu sora ei, a povestit că au decis să se extindă în SUA în urma unei vizite făcute la Washingron, în iulie.

Ne-a fost foarte util să mergem la Washington, în luna iulie, pentru că multe dintre ideile și îngrijorările noatre au fost clarificate și am întâlnit multi oameni drăguți care ne-au fost de mare ajutor să ne decidem unde să mergem. După acest pas, am decis că ne vom deschide primul magazin la Miami. Luna viitoare ne vom deschide acolo primul magazin și planul nostru este să integrăm magazinul fizic cu on-line” - a mai afirmat directoarea firmei românști de producție de haine pentru femei.

Firma româneacă a beneficiat de programul Select USA, prin care guvernul american vrea să stimuleze investițiile. ”După Select USA am putut să încheiem un pareneriat cu un agent și cu un consultant strategic, care fac parte acum din echipa noastră. Ei sunt din Los Angeles și ne vor îndruma pașii, pentru că în afacerea noastră este foarte important cu ce parteneri să începi” - a mai povestit Radian.

Viitorul magazin de la Miami nu ar fi prima extindere în străinătate a afacerii românești, care are deja un magazin în Polonia. ”Ne-am deschis un magazin în străinătate, acum 2 luni, la Varșovia. Dar în SUA vom începe cu pași mai mici. Imporant este să avem un magazin, pentru ca lumea să ne vadă și să ne atingă, apoi vom integra toate canalele. Apoi vom vedea care dintre ele va merge mai bine” - mai spus Denisa Radian.

Firma Demiuma Comimpex SRL, care operează brandul românesc Nissa pe piața autohtonă, a avut în anul 2016 o cifră de afaceri netă de aproape 33 de milioane de lei și profit de circa 850.000 de lei, conform datelor oficiale, de la Ministerul Finanțelor.

Puteți urmărimai jos declarațiile Denisei Radian (de la minutul 48):

Parallax

Vizualizari
2352
Conţinut
Parerea ta despre articol
Adauga comentariu
poza de profil
Mita
Suiul
noaptea noptilor mintii
legatura de consecinta aberanta intre "au o viata sociala" si "oamenilor le place sa se imbrace, sa arate blabla"
cu 2 exceptii, prietenii mei au "" o viata sociala "" dar nu dau doi lei pe industria modei - una dintre cele mai inutile si imbecilizante formule de afacere

- Ultimele știri -

 

  Ultimele știri