CZ
România a ajuns o destinație populară pentru investițiile și start-upurile din tehnologie, scrie, marți, publicația internațională Financial Times. În articolul jurnaliștilor britanici, Eric Friedman, co-fondator al companiei americane Fitbit, spune ce la impresionat și l-a făcut să vină cu investiții în România.
”Cum a devenit România o destinație tech populară” - titrează Financial Times, sub semnătura jurnalistului britanic Andrew MacDowall, care menționează recenta achiziție a producătorului de ceasuri intelgente cu origini românești Vector Watch de către compania americană de wearables Fitbit.
"Cel mai impresionant și mai convingător este numărul de tineri antreprenori de tehnologie, puști de douăzeci și ceva de ani, care au imaginația și puterea de a provoca un ecosistem global de start-upuri. Evoluția scenei de start-upuri de tehnologie în România este foarte bună. Noi fonduri de investiții și business angels sprijină tot mai multe start-up-uri bazate pe tehnologie", crede Friedman, citat de Financial Times.
Prin achiziționarea Vector Watch, compania americană - celebră pentru bărățările sale inteligente- vrea să utilizeze prezența pe care o avea start-upul în 27 de țări, pentru a-și consolida prezența în Europa, Orientul Mijlociu și Africa și pentru a ridica un centru de dezvoltare la București - a mai spus Friedman.
Financial Times a vorbit cu antreprenori români și experți ca Peter Barta, Mircea Vadan, Bogdan Ceobanu, Adrian Pica. Articolul mai menționează startupuri și companii de investiții din România sau cu rădăcini românești, ca UiPath, Gecad Ventures, Sound Hero, Clever Taxi, RAV Antivirus, dcs plus, Dagadam Watch, LiveRail.
Citește mai mult pe Financial Times