Raluca Abrihan
Facebook cumpără aplicaţia TBH (to be honest), dedicată adolescenţilor cu vârste de peste 13 ani, prin care aceştia pot face sondaje de opinie anonime. Prin această achiziţie Facebook mai adaugă în portofoliul său încă o aplicaţie menită să ajute compania să facă faţă concurenţei Snapchat, care, potrivit celor mai recente studii, este cea mai populara aplicaţie printre adolescenţi.
Anul trecut Facebook lansa Lifestyle, o aplicaţie de chat dedicată adolescenţilor venită ca răspuns la popularitatea pe care o câştigă Snapchat în rândul adolescenţilor. Doar ca în această vară a retras aplicaţie de pe piaţă, mai precis a fost scoasă din App Store
Cele mai recente studii arată că printre tinerii din ţările occidentaţie Snapchat este cea mai populară aplicatii - 47% dintre adolescenţii care au participat la un studiu realizat de compania Piper Jaffray au ales această reţea. Pe următoarea poziţie se află Instagram (24%), abia pe locul al treile este Facebook (preferată de 9% dintre adolescenţi), pe următoarele locuri clasându-se Twitter şi Pinterest.
Noua achiziţie făcută de Facebook, aplicaţie TBH – foarte populară în rândul adolescenţilor americani - , ar urma să fie lansată şi la nivel mondial pentru ca Facebook să recâştige terenul pierdut în faţa Snapchat şi Instagram în ceea ce priveste această categorie demografică.
Reprezentanţii gigantului american au declarat nu intenţioneză să integreze aplicaţia TBH în reţeaua de socializare, ci va rămâne o aplicaţie de sine stătătoare, care va putea fi descărcată în continuare din magazinul de aplicaţii.
Startup-ul a fost lansat în 2013, în California, de trei fondatori: Nikita Bier, Erik Hazzard, Kyle Zaragoza şi Nicolas Ducdodon, când a primit şi o primă finanţare.
Sursa: BusinessInsider.com